• 0

Messenger Music

Zit net de kijk- en luistercijfers van dit jaar te bestuderen. Opvallende trend is dat de gemiddelde luistertijd snel toeneemt. Mensen uit Radioland zeggen dat jongeren een voorkeur hebben voor internet en radio boven televisie. Die zitten de hele avond te chatten, en dan leidt TV maar af. Kijk, dat zet aan het denken.

 

Heeft MSN al een muziekkanaal parallel aan Messenger? Ja dus, MSN Radio, maar alleen in de VS. Lijkt me een buitenkansje voor een dj met aspiraties. En misschien is radio self service wel een idee. Of een shared playlist, om muziek te delen met vrienden: radio shared service. Maar dat heeft Microsoft zelf vast al lang bedacht. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb al twee jaar geen televisie.. is toch alleen maar reclame :)

Laat af en toe wat dingen opnemen door vrienden, nieuws via radio, internet, krant.. Ben blij dat televisie binnenkort "not done" meer is.. Heeft Doe Maar toch nog z'n zin!

 

Lijkt me een goed idee, TwaLevel.. Persoonlijk luister ik nu al veel radio & on demand via 't internet. 3voor12.vpro.nl, ID&T radio, 3FM.. Vraag me af of een "DJ met aspiraties" zich makkelijk in die markt kan vestigen..

Voor iedereen die 3voor12 nog nooit gezien heeft.. je hebt wat gemist de afgelopen jaren...

 

De shared service lijkt me een goed plan.. Zit zelf in dat kader ook te denken aan de 'e-band', waar mensen online kunnen jammen. Lijkt mij een mooie combi met die shared service..

 

 

Houden van is ondernemen.

Link naar reactie
  • 0
Maar een telefoontje naar MSN om te vragen of ze plannen hebben met regional radio in de Benelux

 

Heb jij wel eens een telefoonnummer gezien op msn.nl? Toch moeilijker dan je denkt volgens mij ;)

 

Maar volgens mij gebruiken veel internetters op dit moment al de radio. Ofwel via de radio die ze er hebben staan, ofwel eigen muziekcollectie ofwel via internetradio. De kansen die jij noemt voor een kleine dj zijn er al, je kunt best zelf een station starten op internet. Het bereiken van een publiek is daarbij echter wel wat moeilijker en de fase daarna ook (want meer bezoekers betekent meer kosten).

 

Of een shared playlist, om muziek te delen met vrienden: radio shared service

Maar zat van dit stations zijn er te vinden. Zelf gebruik ik bijvoorbeeld MusicMatch om muziek af te spelen, maar dit programma kan ook gebruikt worden om een eigen station te creeëren. Ik kan dus naar de playlist van andere gebruikers luisteren als ik dat wil.

 

 

 

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Of een shared playlist, om muziek te delen met vrienden: radio shared service. Maar dat heeft Microsoft zelf vast al lang bedacht. ;)

 

Volgens mij is Yahoo hier al wat verder mee. Luister zelf het meest naar www.launch.com. Zelf je station samenstellen en je laten beinvloeden door anderen als je dat wilt. Vervelende is dat ze de betaalversie zonder reclame en met een hogere audiokwaliteit nog niet leveren in de benelux :'( Maar zelfs met de huidige reclame en kwaliteit nog dik de moeite waard!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 71 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.