Mijn naam is Nusret, ben 19 jaar oud en ben een autobedrijf gestart wat ik naast mijn hbo studie voer.
Eigenlijk is mijn vraag heel kort en simpel en is er geen verdere uitleg nodig:
Stel ik heb gemiddeld per maand 3 tot 4 auto's in mijn voorraad. Wat is dan het verstandigst om te doen kwa verzekering en moet ik de auto's op mijn eigen naam zetten of op die van mijn bedrijf?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nusret
Nusret
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nusret, ben 19 jaar oud en ben een autobedrijf gestart wat ik naast mijn hbo studie voer.
Eigenlijk is mijn vraag heel kort en simpel en is er geen verdere uitleg nodig:
Stel ik heb gemiddeld per maand 3 tot 4 auto's in mijn voorraad. Wat is dan het verstandigst om te doen kwa verzekering en moet ik de auto's op mijn eigen naam zetten of op die van mijn bedrijf?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43407-beginnend-autobedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag