Ga naar inhoud

Online tussenpartij aanbieder telefonie-abonnementen

Geplaatst:

heinl1

Goedemorgen,

Heel stom... ik ben een bedrijfsnaam vergeten en ben al een dag aan het zoeken! Er is een bedrijf die de tussenpartij is tussen telecombedrijven en o.a. webshops, via wie de webshops online abonnementen aan kunnen bieden. Dus via hen kun je op je site mobiele abonnementen verkopen voor vrijwel alle aanbieders.

Ik bedoel niet Datatech, maar...... (puntje van mn tong)

[titel verduidelijkt - mod]

Featured Replies

Geplaatst:

mmint

Geen idee wie je bedoelt. Werken ze met affiliate-links? Dan kun je naar de webshops gaan en kijken welk bedrijfmachter de link zit...

Geplaatst:

Romano Sandee

Bedoel je een partij als bellen.com?

Geplaatst:

John B

Heel stom... ik ben een bedrijfsnaam vergeten ...

Hoe ben je in eerste instantie bij die bedrijfsnaam uitgekomen? Hetzelfde pad bewandelen wil nog wel eens helpen.

Geplaatst:

heinl1

• Auteur

Bedankt voor de reacties.

Het gaat niet om een partij als bellen.com, maar echt een distribiteur/leverancier. Ik wil op mijn webshop telecomabonnementen aanbieden en dit via hen inkopen. In eeng esprek met hun concurrent kwam hun naam naar voren, maar ik merkte toen al dat mijn gesprekspartner dit perongeluk noemde (ik zag haar schrikken), maar ben de naam nu vergeten. Domdomdom.

Geplaatst:

Y Happy Level

, maar echt een distribiteur/leverancier. Ik wil op mijn webshop telecomabonnementen aanbieden en dit via hen inkopen.

De providers bellen en vragen of zij weten welke van hun relaties deze optie bieden?

Geplaatst:

John B

Kun je niet gewoon een paar van die telecombedrijven bellen, zeggen dat je hun abonnementen via jouw webshop wilt gaan verkopen, en dan vragen via welke partijen dat allemaal kan?

Geplaatst:

TwaBla

Kijk eens of die naam hier genoemd wordt...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.