• 0

nieuwe fietshelm

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben altijd van het voorkomen is beter dan genezen. Ik heb een veel beter en ook goedkoper idee. Laten we alle fietsers goede verlichting geven. Eventueel ook iets met reflectors doen bv op de fietsbanden. Dan zijn ze veel zichtbaarder en voorkomt enorm veel ongelukken en dus veel minder slachtoffers.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Bij snowboarden en skiën natuurlijk goed toepasbaar en lekker warm.

 

Ik vraag me toch af wanneer de helm opentrekt. Bij een airbag in de auto gaat dat bij abrupte versnelling (positief en negatief). Ik zie hierbij dat het bij scheefstand gebeurd. Of zie ik dat fout?

 

Dan gaat het ook open bij normaal bukken. Of gaat het bij abrupte snelle kanteling?

 

fietshelm.thumb.JPG.31bd51735be42d3e403e16520c76d905.JPG

Link naar reactie
  • 1

Ik vraag me toch af wanneer de helm opentrekt. (...) Ik zie hierbij dat het bij scheefstand gebeurd. Of zie ik dat fout?

 

Ja, de kraag bevat een bewegingsssensor. Een ingebouwde computer analyseert de trillingen om ongelukken te onderscheiden van normale bewegingen. Je kunt 'm opladen via USB. Meer uitleg over de werking: http://www.hovding.com/en/how_it_works/

 

De prijs van de noviteit? 399 euro. De website van de airbag fietshelm: http://www.hovding.com/en/

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Bij snowboarden niet praktisch. Dan gaat 'ie twintig keer per dag af. Heb je dan twintig keer een nieuwe nodig?

 

Inderdaad bij sport om te kunnen vallen onbruikbaar. Had ik niet gerealiseerd, omdat ik graag altijd blijf staan ;). Ik denk dan ook dat in rally-auto's en auto racerij ook geen werkbare airbag gebruikt kan worden. Of men moet het op andere factoren en minder kritisch afstellen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 294 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.