herman van der helm Geplaatst: 10 november 2013 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 10 november 2013 Eindelijk blijft mijn haar goed zitten. ;) www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 10 november 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 10 november 2013 Fijne innovatie! Nieuwe producten, nieuwe banen en nieuwe hoop. Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 10 november 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 10 november 2013 Geweldig product, goed dat die meiden dat doen. Ik zie ook wel versies van die helm voor op de motor. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 10 november 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 10 november 2013 Leuk idee, maar wat als de airbag niet opent... ;D Hi Ultra, welkom op HL. Maar je eerste bericht zou toch wel een wat positiever en enthousiaster bericht mogen zijn, toch? Gelukkig kun je nog geen kneuzen krijgen, daarvoor ben je nog te nieuw hier. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 fvddungen Geplaatst: 10 november 2013 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 10 november 2013 Ik ben altijd van het voorkomen is beter dan genezen. Ik heb een veel beter en ook goedkoper idee. Laten we alle fietsers goede verlichting geven. Eventueel ook iets met reflectors doen bv op de fietsbanden. Dan zijn ze veel zichtbaarder en voorkomt enorm veel ongelukken en dus veel minder slachtoffers. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 10 november 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 10 november 2013 Of een speciaal reflectorplaatje met een chip diee communiceert met een waarschuwingsysteen in auto"s. Kan natuurlijk ook bij voetgangers worden toegepast. Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 10 november 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 10 november 2013 Als het warm is, is een fietshelm niet fijn als je je inspant op de fiets. Dat kan zelfs onveilig worden. Met deze contraptie blijft je hoofd koel en ben je toch beschermd. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 10 november 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 10 november 2013 Kinderen in een speeltuin zouden er ook beter mee beschermd kunnen worden. Link naar reactie
0 fvddungen Geplaatst: 11 november 2013 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 11 november 2013 Niet alleen in de speeltuin, maar ook thuis. In menig huis waar ik kom en waar kleine kinderen rondlopen hebben ze van die dikke rubberen hoeken op de tafels bevestigd en deurstoppers tussen de deuren gedaan. Jeetje, hoe zouden wij het vroeger gered hebben? Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
0 brood Geplaatst: 11 november 2013 brood 2,5k 83 Geplaatst: 11 november 2013 Bij snowboarden en skiën natuurlijk goed toepasbaar en lekker warm. Ik vraag me toch af wanneer de helm opentrekt. Bij een airbag in de auto gaat dat bij abrupte versnelling (positief en negatief). Ik zie hierbij dat het bij scheefstand gebeurd. Of zie ik dat fout? Dan gaat het ook open bij normaal bukken. Of gaat het bij abrupte snelle kanteling? Link naar reactie
1 Ron van der Kolk Geplaatst: 11 november 2013 Ron van der Kolk 3,4k 14 602 Geplaatst: 11 november 2013 Ik vraag me toch af wanneer de helm opentrekt. (...) Ik zie hierbij dat het bij scheefstand gebeurd. Of zie ik dat fout? Ja, de kraag bevat een bewegingsssensor. Een ingebouwde computer analyseert de trillingen om ongelukken te onderscheiden van normale bewegingen. Je kunt 'm opladen via USB. Meer uitleg over de werking: http://www.hovding.com/en/how_it_works/ De prijs van de noviteit? 399 euro. De website van de airbag fietshelm: http://www.hovding.com/en/ Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. Link naar reactie
0 brood Geplaatst: 11 november 2013 brood 2,5k 83 Geplaatst: 11 november 2013 Een ingebouwde computer analyseert de trillingen om ongelukken te onderscheiden van normale bewegingen. Je kunt 'm opladen via USB. Meer uitleg over de werking: http://www.hovding.com/en/how_it_works/ Het is inderdaad gebaseerd op verzamelde karakteristieke versnellingsdata en wat Fourier transformaties. Super :) Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 11 november 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 11 november 2013 Bij snowboarden en skiën natuurlijk goed toepasbaar en lekker warm. Bij snowboarden niet praktisch. Dan gaat 'ie twintig keer per dag af. Heb je dan twintig keer een nieuwe nodig? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 brood Geplaatst: 11 november 2013 brood 2,5k 83 Geplaatst: 11 november 2013 Bij snowboarden niet praktisch. Dan gaat 'ie twintig keer per dag af. Heb je dan twintig keer een nieuwe nodig? Inderdaad bij sport om te kunnen vallen onbruikbaar. Had ik niet gerealiseerd, omdat ik graag altijd blijf staan ;). Ik denk dan ook dat in rally-auto's en auto racerij ook geen werkbare airbag gebruikt kan worden. Of men moet het op andere factoren en minder kritisch afstellen. Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 11 november 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 11 november 2013 Inderdaad bij sport om te kunnen vallen onbruikbaar. Had ik niet gerealiseerd, omdat ik graag altijd blijf staan Over snowboarden, vrij naar Mario Andretti: "als je niet valt, dan spring je niet hoog genoeg". christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 jamesJones Geplaatst: 12 november 2013 jamesJones 131 2 Geplaatst: 12 november 2013 Zou wat zijn als je met geel scooterkenteken mag rijden hiermee, maar daar zal het risico van het niet openen van de airbag wel te groot voor zijn. Gx. Media Link naar reactie
herman van der helm
herman van der helm
Eindelijk blijft mijn haar goed zitten. ;)
www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller®
www.gezondbelast.nl - Gezond Belast
www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag