Op dit moment zit ik in een klein conflict met een klant, het zit als volgt:
In juni dit jaar heb ik een offerte gemaakt van € 544,00 voor deze klant om zijn website aan te passen en een prijsberekening te maken. Na enige tijd heb ik de klant de aanpassingen laten zien in eerste instantie vondt hij het wel wat beter maar nog niet het gewenste resultaat, hierop heb ik gevraagd naar de aanpassingen.
Hierop kwam uit dat hij toch liever een nieuwe website wilde en dit heb ik voor hem gedaan voor het bedrag wat hij al had betaald aan mij. Na hard werken en na de vakantie periode heb ik hem een opzet gestuurd, hij was niet te vreden en moest helemaal anders.
Nu heb ik weer een preview gemaakt van een compleet ander ontwerp zonder extra kosten te rekenen en toen begon de klant te zeuren dat het te lang duurde, heb hem gemeld dat er ook andere werkzaamheden zijn en dat wij ook niet hadden verwacht dat dit zo lang zou duren. Met hem afgesproken 6 november opzet en 11 november afronden.
6 November heb ik de website preview doorgestuurd en klant de klant reageerde het is in het algemeen goed gelukt qua indeling en achtergrond, ik dacht hehe! Eindelijk!
Meneer had wat opmerkingen en aanpassingen dit hebben wij deels gedaan en ook onze mening gegeven op 7 november toen er geen reactie meer tot eergisteren belde hij boos op met het volgende;
Het duurt mij te lang ik neem mijn verlies en wil 50% terug en neem een andere website bouwer. Ik heb gezegd ik kom hierop terug en ik zet het op de e-mail. Ik heb dus gemaild dat ik daarmee niet akkoord kan gaan maar wel bereid ben om 150 euro terug te storten, hierop kwam geen reactie waardoor ik giseren heb gebeld naar hem met de vraag hoe en wat hij was boos en ging een advocaat nemen waarop ik zei dat ik geen zin in had in dit soort gezeur en bereid ben om toch de 50% terug te betalen. Hierop werdt hij woest en eist alles terug + schade vergoeding.
Nu heb ik hem gemaild gisteren avond dat het spijtig is hoe het loopt en dat ik 50% heb terug betaald en hoop dat de zaak hiermee is afgedaan.
Nu het volgende e-mailtje: Ik wil het hele bedrag anders neem ik rechtsmaatregelen met alle gevolgen van dien.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kores
Kores
Goedemorgen allen,
Op dit moment zit ik in een klein conflict met een klant, het zit als volgt:
In juni dit jaar heb ik een offerte gemaakt van € 544,00 voor deze klant om zijn website aan te passen en een prijsberekening te maken. Na enige tijd heb ik de klant de aanpassingen laten zien in eerste instantie vondt hij het wel wat beter maar nog niet het gewenste resultaat, hierop heb ik gevraagd naar de aanpassingen.
Hierop kwam uit dat hij toch liever een nieuwe website wilde en dit heb ik voor hem gedaan voor het bedrag wat hij al had betaald aan mij. Na hard werken en na de vakantie periode heb ik hem een opzet gestuurd, hij was niet te vreden en moest helemaal anders.
Nu heb ik weer een preview gemaakt van een compleet ander ontwerp zonder extra kosten te rekenen en toen begon de klant te zeuren dat het te lang duurde, heb hem gemeld dat er ook andere werkzaamheden zijn en dat wij ook niet hadden verwacht dat dit zo lang zou duren. Met hem afgesproken 6 november opzet en 11 november afronden.
6 November heb ik de website preview doorgestuurd en klant de klant reageerde het is in het algemeen goed gelukt qua indeling en achtergrond, ik dacht hehe! Eindelijk!
Meneer had wat opmerkingen en aanpassingen dit hebben wij deels gedaan en ook onze mening gegeven op 7 november toen er geen reactie meer tot eergisteren belde hij boos op met het volgende;
Het duurt mij te lang ik neem mijn verlies en wil 50% terug en neem een andere website bouwer. Ik heb gezegd ik kom hierop terug en ik zet het op de e-mail. Ik heb dus gemaild dat ik daarmee niet akkoord kan gaan maar wel bereid ben om 150 euro terug te storten, hierop kwam geen reactie waardoor ik giseren heb gebeld naar hem met de vraag hoe en wat hij was boos en ging een advocaat nemen waarop ik zei dat ik geen zin in had in dit soort gezeur en bereid ben om toch de 50% terug te betalen. Hierop werdt hij woest en eist alles terug + schade vergoeding.
Nu heb ik hem gemaild gisteren avond dat het spijtig is hoe het loopt en dat ik 50% heb terug betaald en hoop dat de zaak hiermee is afgedaan.
Nu het volgende e-mailtje: Ik wil het hele bedrag anders neem ik rechtsmaatregelen met alle gevolgen van dien.
Wie kan mij advies geven?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag