Ik wil snel van start mijn een bedrijfsidee en het liefst per 1 december . ;D
De reden om nu al van start te willen ipv per 1 januari, wat logischer zou zijn, is omdat ik dan nog net een klein beginnetje kan maken in een periode dat mijn doelgroep actief is.
Ik probeer de belastingdienst steeds te bellen met deze vraag maar die zijn onbereikbaar.
benieuwd of iemand dit sneller kan beantwoorden dan de vrienden van de blauwe enveloppen ! :)
Wat zijn eventuele voor - of nadelen, of consequenties om zo in de laatste maand van het jaar te beginnen?
Het wordt een eenmansbedrijf en ik hoef geen grote investeringen te doen. (kan van belang zijn...)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WillemW
WillemW
Hallo beste mensen,
Ik wil snel van start mijn een bedrijfsidee en het liefst per 1 december . ;D
De reden om nu al van start te willen ipv per 1 januari, wat logischer zou zijn, is omdat ik dan nog net een klein beginnetje kan maken in een periode dat mijn doelgroep actief is.
Ik probeer de belastingdienst steeds te bellen met deze vraag maar die zijn onbereikbaar.
benieuwd of iemand dit sneller kan beantwoorden dan de vrienden van de blauwe enveloppen ! :)
Wat zijn eventuele voor - of nadelen, of consequenties om zo in de laatste maand van het jaar te beginnen?
Het wordt een eenmansbedrijf en ik hoef geen grote investeringen te doen. (kan van belang zijn...)
Hoe zit het met startersaftrek, urencriterium?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43727-bedrijf-beginnen-op-1-december-ipv-1-januari/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag