• 0

Boeken van kosten

Hallo,

 

Ik heb de volgende praktische vraag met waarschijnlijk een eenvoudig antwoord.

Van mijn notaris heb ik twee nota's ontvangen, één voor mijn werkmaatschappij en één voor mijn holding. Moet ik de kosten in beide administraties verwerken of mag ik ze beide in de werkmaatschappij boeken om zo de holding zo 'schoon' mogelijk te houden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet wat je bedoelt met 'je holding schoon houden', maar misschien is het voor jou prettiger om de notaris te vragen om de rekening die hij aan de holding stuurde, te crediteren en beide rekeningen aan de werkmaatschappij te richten? Of dat ook de economische werkelijkheid weerspiegelt, is natuurlijk een andere vraag.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    10 leden, 329 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.