Nieuw Productwebsite ProjectFlow

Aanbevolen berichten

Na heel wat weken werk is dan eindelijk onze nieuwe website in de lucht van ons product ProjectFlow. Ook staat onze demo erop die geheel getekend is.

 

www.projectflow.nl

 

We zijn er trots op. Suggesties ter verbetering van de website en voor een volgende versie van de demo zijn meer dan welkom uiteraard.

Link naar reactie

Ziet er goed uit. De demo is erg professioneel.

 

Ik zou nog wel wat screenshots willen zien. Hoe overzichtelijk zijn dingen gerangschikt, hoe zien de schermen er uit?

 

Verder is de informatie erg algemeen. Ik begrijp dat er nog wel het nodige 'geevangeliseerd' moet worden op dit gebied, maar aan de andere kant zijn er ook best wel veel aanbiediers van vergelijkbare producten.

 

Wat zijn de unieke voordelen van 'Projectflow'?

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Tima,

 

ziet er wel goed uit! Die demo is ook zeker wel lachen. Alleen jammer dat er geen screenshots van je product in zitten verwerkt. Die zie ik overigens helemaal nergens.

 

Waar heb je die prijzen op gebaseerd? Ze lijken me nogal aan de lage kant namelijk, als ik zo zie wat het pakket kan. Zelf heb ik ook wel eens het een en ander ontwikkeld, en daar gaat toch een heleboel tijd in zitten, als je dat netjes wilt doen.

 

Ik heb overigens van een kennis bij de KIVI gehoord dat zij binnenkort een seminar gaan houden over communicatie in projecten. Misschien is dat voor jouw bedrijf wel interessant. Ik weet niet of het alleen voor leden is of dat iedereen er zou mogen komen.

Link naar reactie

De demo is niet echt bepaald een demonstratie van je product maar meer een uitleg van het product. In een demonstratie verwacht ik ook meer van je product zelf. De uitleg is goed trouwens.

Het doet me denken aan een ander product; ProjektpleK dat gebruikt wordt door www.bouwtaak.nl voor bouwprojecten.

AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties

AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor

Link naar reactie

Ik heb wat tips, hopelijk heb je er wat aan :)

 

In de demo mist een 'volgende' button voor zover ik zie? Ik wil er doorheen kunnen klikken, ik heb geen tijd eerst al die teksten te lezen. Waarom is de demo niet ook tweetalig trouwens?

 

De website zelf:

 

- Er staan meerdere verwijzingen naar digiscape, die allen niet aanklikbaar zijn (zelfs het e-mailadres in de footer niet)

- Waarom het menu in flash? Zorgt ervoor dat je een stuk minder goed geïndexeerd wordt in zoekmachines (zonde)

- De header, de balk met het logo zeg maar, komt een beetje rommelig over. Het logo staat niet mooi uitgelijnd.

- Het logo in de header is niet aanklikbaar (naar 'home' laten verwijzen)

- Kun je je breadcrumbs niet ook in de title opnemen? Ze zitten namelijk goed in elkaar, dus opname in de title van elke pagina is ook weer bevordelrijk voor de zoekmachine-indexering

Link naar reactie

als ik het goed begrijp is jullie doel een softwareproduct te verkopen. het is een prachtige demo, maar laat helaas niets zien.

 

ik begrijp dat je een mooie demo wilt, maar het voegt op deze wijze niet zoveel toe. daarnaast is een demo van 4 en een halve minuut voor het web veel te lang.

 

ik raad jullie aan op basis van de proces flow die je in de demo gebruikt, een aantal mooie screenshots en eventueel een architectuurplaatje op je site op te nemen.

 

succes.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Als allereerste moet ik echt even zeggen dat ik het een geweldige site vindt! Een van de betere met een zakelijke uitstraling dan ik de laatste tijd gezien heb.

 

 

Maar toch ff twee puntjes (op de punten na dan die reeds aangegeven zijn...)

 

in het linkermenu gebruik je heel mooi een mouseover balkje als je over de links heen gaat. In het onderste linkermenu waar brochure en contact staat, gebeurd dit niet. jammer. Om de navigatie consistent te houde zou ik het daar ook even toevoegen.

Verder heb ik een kleine opmerking over de reeds veel besproken demo. Als je naar de nederlandstalige website gaat, en je laadt de demo, dan krijg ik een engelstalige demo. Dit terwijl ik juist de NL versie wil zien. ben immers niet voor niets van de engelse site naar de NL site gesurft.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.