een vraagje: ik ben bezig met de opstart van mijn eigen bedrijf, waarbij actieve vakanties worden georganiseerd in onder andere Ierland.
Graag zou ik willen weten of iemand een idee heeft hoe het zit met bedrijfsaansprakelijkheid.
Alle reizigers moeten een eigen reisverzekering afsluiten met dekking voor bijzondere sporten, maar in hoeverre moeten we als bedrijf dit extra afdekken?
Het gaat om activiteiten als mountainbiken, hiken, kajakken etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robberttk
robberttk
Hoi,
een vraagje: ik ben bezig met de opstart van mijn eigen bedrijf, waarbij actieve vakanties worden georganiseerd in onder andere Ierland.
Graag zou ik willen weten of iemand een idee heeft hoe het zit met bedrijfsaansprakelijkheid.
Alle reizigers moeten een eigen reisverzekering afsluiten met dekking voor bijzondere sporten, maar in hoeverre moeten we als bedrijf dit extra afdekken?
Het gaat om activiteiten als mountainbiken, hiken, kajakken etc.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4479-bedrijfsaansprakelijkheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag