Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
Hoi,
Ik ben één van de drie winnnaars van een ondernemers wedstrijd
Op vrijdag 14 januari moet ik mijn plan nogmaals presenteren waarna ik verneem of ik de eerste ben. Hoe dan ook, er wordt wat media ingeschakeld en vroeg me af of ik dit niet nu al zou kunnen uit nutten.
Welke bedrijven zouden er nu een bedrag voor over hebben, als ik hen op mijn website noem, die ik in die wedstrijd bekend zal maken. Of ik nou eerste, tweede of derde wordt eigenlijk vind ik dat ik al gewonnen heb. Als ik daar nu wat sponsor budget mee kan verdienen, red ik het denk ik net om mijn idee met cash flow van de grond te trekken. Ik heb net even iets meer geld nodig dan ik zelf heb, maar het is te weinig om hiervoor bij informal investors mee aan te kloppen en ook weer te weinig om mijn hypotheek te gaan verhogen.
Wie zou me aan de juiste contacten kunnen helpen die bereid zullen om mij nu al te belonen als ik hun naam op mijn website noem. Bezoekers van de website zullen mensen zijn die graag geinformeerd willen over nieuwe ideeen. Wie dat allemaal zijn, weet ik ook niet precies. Met het idee dat ik wil gaan uitrollen, kun je heel veel kanten mee op.
Zo, ik heb nog drie weken....wie wil en kan me misschien net even een stap verder helpen?
Perry