Jordy.r Geplaatst: 29 mei 2014 Jordy.r 3 0 Geplaatst: 29 mei 2014 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar goedkope en simpele outbound callcenter software, wij heb een klein projectie waarbij 1 werknemer full time moet bellen om afspraken in te plannen. Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is. Heeft iemand een goede tip en wat kost de software ongeveer ? Alvast bedankt. Link naar reactie
0 jochem8 Geplaatst: 29 mei 2014 jochem8 282 24 Geplaatst: 29 mei 2014 Als je werknemer fulltime moet bellen kan hij toch de telefoon gebruiken? Linkbuilders.nl Link naar reactie
0 Jordy.r Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Jordy.r 3 0 Geplaatst: 29 mei 2014 Heel de dag nummers van een lijst indrukken is ook zo wat. Ik zoek een programma waar ik deze nummers in kan gooien en dat deze automatische begint te bellen. Hier zit een aanzienlijke tijd winst in dus geld. Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 30 mei 2014 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 30 mei 2014 Om je vraag te beantwoorden, niet technisch maar als ondernemer: Wees verstandig en denk goed aan de "bel-mij-niet" regelgeving zodra jij automatisch gaat (technisch laten) bellen. geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 HHB Geplaatst: 30 mei 2014 HHB 158 0 Geplaatst: 30 mei 2014 In aanvulling op de andere opmerkingen. Misschien moet je je minder concentreren op hoe snel en hoeveel "prospects" je kan benaderen. Uitzoeken wat de echte prospects zijn, per groep vaststellen wat de beste benadering is enz. levert veel minder gesprekken op, maar waarschijnlijk een veel grotere kans dat je iemand aan de lijn krijgt, die echt geïnteresseerd is. suc7 Hans Bertram Hans Bertram te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 30 mei 2014 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 30 mei 2014 Wat je helaas niet aangeeft of je op de zaak gebruik maakt van VOIP. Er is software die je op je PC kunt installeren om uit te bellen. (Of je gebruikt Skype) Dan volstaat het om een bestandje te maken (bijvoorbeeld excel) met daarin de nummers. De telefoniste hoeft dan alleen maar op het nummer te klikken en de software doet de rest. Synergeon Link naar reactie
0 fvddungen Geplaatst: 30 mei 2014 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 30 mei 2014 Veel callcenters maken tegenwoordig ook gebruik van soft/hardware, waarmee ze meer nummers in 1 keer bellen en dan de persoon aan de lijn krijgen, die het eerst op pakt. Dat is een flinke winst op de efficiëntie, want zo heb je dan in principe altijd iemand aan de lijn. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 30 mei 2014 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 30 mei 2014 Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is. Ben je ervan overtuigd omdat je gevoel dat zegt of weet je het ook zeker? Ik kan mij voorstellen dat dit op basis van kille cijfers zo lijkt (goh, moet het zoveel kosten om iemand voor mij te laten bellen) maar veelal als je door gaat rekenen blijkt dat je veelal veel te optimistisch rekent als je de eigen kosten in beeld brengt. En dan natuurlijk ook nog het punt van wettelijke regelingen als bel-mij-niet-registers, de vaardigheid van de eigen medewerker en de samenwerking tussen hard- en software. Al dat koop je af als je het uitbesteed aan een callcenter. En die moeten dus een concurrerende offerte uitbrengen omdat anders de klanten allemaal denken dat ze het voor dat geld beter zelf kunnen doen. Ik zeg dus niet dat je het niet goedkoper zelf kunt doen. Ik zeg wel dat je heel goed moet doorrekenen of dat ook zo is. Zeker als dit gaat over een klein projectje dat vermoedelijk eenmalig is. Dan ga je dus het wiel zelf uitvinden wat bijna altijd meer kost dan een nieuw wiel aanschaffen. Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
0 GerronP Geplaatst: 15 juli 2014 GerronP 1 0 Geplaatst: 15 juli 2014 Kijk eens naar Actimizer, is niet gratis maar werkt wel heel fijn. Link naar reactie
Jordy.r
Jordy.r
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar goedkope en simpele outbound callcenter software,
wij heb een klein projectie waarbij 1 werknemer full time moet bellen om afspraken in te plannen.
Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is.
Heeft iemand een goede tip en wat kost de software ongeveer ?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag