• 0

callcenter software HELP

Hoi allemaal,

 

Ik ben op zoek naar goedkope en simpele outbound callcenter software,

wij heb een klein projectie waarbij 1 werknemer full time moet bellen om afspraken in te plannen.

Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is.

 

Heeft iemand een goede tip en wat kost de software ongeveer ?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

In aanvulling op de andere opmerkingen.

Misschien moet je je minder concentreren op hoe snel en hoeveel "prospects" je kan benaderen.

Uitzoeken wat de echte prospects zijn, per groep vaststellen wat de beste benadering is enz. levert veel minder gesprekken op, maar waarschijnlijk een veel grotere kans dat je iemand aan de lijn krijgt, die echt geïnteresseerd is.

 

suc7

Hans Bertram

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
  • 0

Wat je helaas niet aangeeft of je op de zaak gebruik maakt van VOIP.

 

Er is software die je op je PC kunt installeren om uit te bellen. (Of je gebruikt Skype)

Dan volstaat het om een bestandje te maken (bijvoorbeeld excel) met daarin de nummers.

De telefoniste hoeft dan alleen maar op het nummer te klikken en de software doet de rest.

Link naar reactie
  • 0

Veel callcenters maken tegenwoordig ook gebruik van soft/hardware, waarmee ze meer nummers in 1 keer bellen en dan de persoon aan de lijn krijgen, die het eerst op pakt. Dat is een flinke winst op de efficiëntie, want zo heb je dan in principe altijd iemand aan de lijn.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is.

 

Ben je ervan overtuigd omdat je gevoel dat zegt of weet je het ook zeker?

 

Ik kan mij voorstellen dat dit op basis van kille cijfers zo lijkt (goh, moet het zoveel kosten om iemand voor mij te laten bellen) maar veelal als je door gaat rekenen blijkt dat je veelal veel te optimistisch rekent als je de eigen kosten in beeld brengt. En dan natuurlijk ook nog het punt van wettelijke regelingen als bel-mij-niet-registers, de vaardigheid van de eigen medewerker en de samenwerking tussen hard- en software.

 

Al dat koop je af als je het uitbesteed aan een callcenter. En die moeten dus een concurrerende offerte uitbrengen omdat anders de klanten allemaal denken dat ze het voor dat geld beter zelf kunnen doen.

 

Ik zeg dus niet dat je het niet goedkoper zelf kunt doen. Ik zeg wel dat je heel goed moet doorrekenen of dat ook zo is. Zeker als dit gaat over een klein projectje dat vermoedelijk eenmalig is. Dan ga je dus het wiel zelf uitvinden wat bijna altijd meer kost dan een nieuw wiel aanschaffen.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.