• 0

Organogram startend bedrijf

Hallo,

 

Ik lees vaak op dit forum en plaats nu mijn eerste bericht. Ik ben op dit moment personal trainer en heb veel uiteenlopende opleidingen gedaan zoals: skileraar, koksopleiding, CIOS sportopleiding Fitness, health & management, zwemleraar en HBO sportmanagement. Mijn ambitie is mensen helpen gezonder te worden. Een jaar geleden ben ik hiervoor in aanraking gekomen met een product waar ik een concept omheen heb gebouwd en software voor heb laten maken. In september ga ik ermee de markt op en ligt mijn focus op fitness scholen.

 

Ik werk hiervoor samen met verschillende mensen die trainingen voor mij verzorgen, PR-materiaal maken en partners die het product importeren. Om duidelijkheid te creëren naar al deze mensen toe ben ik een plan aan het maken en zou ik graag mijn organogram met jullie willen delen om te laten controleren.

 

Ik ben in deze organogram uiteraard de directeur en werk nauw samen met mijn partners. De grafisch vormgever, webredacteur en trainer(zzp'ers) worden door mij aangestuurd wanneer er een opdracht door mij en/of mijn partners is binnengehaald. Geeft deze organogram dit duidelijk weer?

 

Alvast hartelijk dank.

Organogram.docx

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp dat jij de enige werknemer bent in je bedrijf, en dat de rest zzp'ers zijn? Dan ben jijzelf de enige die in het organogram voorkomt.

 

I second that. Er is immers geen sprake van een gezagsverhouding, en zeker geen gelaagde. Er is alleen maar sprake van een opdrachtgever en diverse opdrachtnemers.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt mij, dat je meer op zoek bent naar overeenkomsten, waarin de verhoudingen, werkzaamheden, betalingen en overige verantwoordelijkheden en verplichtingen zijn vastgelegd.

Op het web zijn vele sites te vinden, waar je dit soort overeenkomsten gratis kunt downloaden (en dan vervolgens aanpassen).

 

suc7

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.