Geïnteresseerd in het effect van commerciële HTML opt-in e-mail, heeft EmailLabs vorig jaar oktober de tijd gemeten die miljoenen lezers aan de door hen ontvangen berichten besteedden. De gemiddelde leestijd bleek daarbij tussen de 15 en 20 seconden te liggen.
MORE...
In die 20 seconden leest de ontvanger pakweg 50 woorden. En het is dan ook bijzonder belangrijk om snel to the point te komen
end quote.
Zorg ervoor dat je in je eerste zin de lezer weet te boeien. dit geldt dus niet alleen voor marketing, maar voor alle email correspondentie!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edo van Santen
Edo van Santen
quote:
E-mail wordt 15-20 seconden lang gelezen
Geïnteresseerd in het effect van commerciële HTML opt-in e-mail, heeft EmailLabs vorig jaar oktober de tijd gemeten die miljoenen lezers aan de door hen ontvangen berichten besteedden. De gemiddelde leestijd bleek daarbij tussen de 15 en 20 seconden te liggen.
MORE...
In die 20 seconden leest de ontvanger pakweg 50 woorden. En het is dan ook bijzonder belangrijk om snel to the point te komen
end quote.
Zorg ervoor dat je in je eerste zin de lezer weet te boeien. dit geldt dus niet alleen voor marketing, maar voor alle email correspondentie!
Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4644-effectief-e-mail-marketing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag