• 0

Bestelauto - hoe streng zijn de eisen?

Ik heb onlangs een auto gekocht die in de categorie Middelgrote bestelauto zonder verhoogd dak valt - ik heb een tussenschot met een vast raam, dus dat zit helemaal goed.

 

Echter, 's avonds is alles dat voor me gebeurt via dat raampje in mijn achteruitkijkspiegel zichtbaar, en is er bijna geen onderscheid tussen de auto die achter me rijdt en een tegenligger.

 

Wat is nu belangrijker - veiligheid of een stukje glas dat verder geen functie heeft?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het hebben van een binnenspiegel is niet verplicht. Ik ben niet anders gewent dan hem niet te gebruiken. In mijn bus zit ook gewoon een dicht schot.

 

Nog een ander puntje over veiligheid en comfor, het raam eruit geeft heel veel kou in de winter, de achtercabine is erg koud en heeft geen isolatie. En is bovendien bij een aanrijding erg gevaarlijk. Lading kan losschieten, bij een openschot is er niets meer dat eventuele losse lading kan tegenhouden.

Link naar reactie
  • 0

Het hebben van een binnenspiegel is niet verplicht. Ik ben niet anders gewent dan hem niet te gebruiken.

Ik ben niet anders gewend dan hem bijna exclusief te gebruiken, tenzij ik van plan ben in te gaan halen.

 

Lading kan losschieten, bij een openschot is er niets meer dat eventuele losse lading kan tegenhouden.

Zoals ik al eerder zei is dat helemaal afhankelijk van de lading. Ik zie daar in mijn situatie geen problemen. De belastingdienst trouwens ook niet, want dat is geen motivatie van ze.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 288 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.