* Mijn huidige boekhouder zegt: je mag 200 euro onbelast aan mij zelf in prive personen betalen per maand. Dit omdat ik een eigen werkruimte heb met voorzieningen. Dit als kosten voor mede gebruik woning? Kan dit mag dit? Heb geen eigen ingang, je komt door een gezamelijke ruimte. Wel is het een koophuis.
* Het oppervlak van het huis is 200m2, de werkruimte is 50m2. Mag ik 25% van de kosten van energie + gas + water opgeven als kosten ? En de BTW daarvan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jurian2
Jurian2
Hallo,
IK heb een aantal vragen wat ik mag opgeven:
* Mijn huidige boekhouder zegt: je mag 200 euro onbelast aan mij zelf in prive personen betalen per maand. Dit omdat ik een eigen werkruimte heb met voorzieningen. Dit als kosten voor mede gebruik woning? Kan dit mag dit? Heb geen eigen ingang, je komt door een gezamelijke ruimte. Wel is het een koophuis.
* Het oppervlak van het huis is 200m2, de werkruimte is 50m2. Mag ik 25% van de kosten van energie + gas + water opgeven als kosten ? En de BTW daarvan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46941-vragen-opgeven-eenmanzaak-kosten-woning/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag