• 0

Online verkoop levensmiddelen [wet- en regelgeving]

Beste ondernemers van higherlevel.

 

Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik hoop dat ik het onder de goede categorie heb gezet. Ik ben bezig met het starten van eigen bedrijf en dat word mijn eerste (ondernemingsplan is grotendeels af). Ik zal proberen kort te beschrijven wat mijn plan is. Ik wil met mijn bedrijf online (biologisch) voedsel verkopen in mijn omgeving ik wil dit doen via app en website. Maar nou mijn probleem: Hoe zit het met de regels van online verkoop van voedsel. Ik heb dit geprobeerd uit te zoeken maar niet echt een duidelijk antwoord op die vraag kunnen vinden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!

 

Als er verder nog op of aanmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag!

 

Gr Jeremy

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ga je de producten zelf versturen of doe je dit via 3de?

Er zijn wel een aantal regels waaraan je moet voldoen... wellicht goed op eens met een E-Fullfilment partij te bellen en deze case voor te leggen. Zo kan je direct horen welke regels ervoor jou gelden.

 

Ik zou ook eens goed bedenken hoe jij je wenst te onderscheiden van de velen aanbieders die er al zijn ...

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.