• 0

Hoe bekendheid en doelgroepen bereiken voor Testament site

Omschrijving van je concept:

Op mijn nieuwe site mijnmemorandum.nl kan iedereen zijn laatste wil, testament, persoonlijke teksten en media bewaren. Of je nu jong of ouder bent, gezond of ziek, het is altijd prettig te weten dat je je naasten kunt voorzien van informatie die jij bij leven belangrijk vond:

 

- hoe de uitvaart geregeld wordt;

- welke muziek je het liefst hoort;

- wie moet worden geïnformeerd;

- wie krijgt de inboedel;

- hoe wordt je leven beëindigd bij ziekte;

- enzovoorts.

 

Als je geregistreerd bent, kun je een beheerder vastleggen, wie jouw persoonlijke informatie kan inzien en wat publiekelijk mag worden.

 

De site kent een ideële basis. Iedereen kan gratis alle aard van gegevens die men belangrijk vindt opslaan. De gegevens zijn goed beveiligd.

Momenteel is de site, voor zover ik besef, op het meest belangrijke onderdeel na klaar; te weten het invoeren van de persoonlijke gegevens en wensen.

Heb je aanbevelingen die ik nog zou kunnen meenemen, dan graag.

 

Sociaal media accounts voor Twitter - Facebook - Google+ zijn ook aangemaakt.

 

Nu zit ik alleen nog met de vraag: hoe bereik ik efficiënt mijn doelgroep. Zonder dat dit enorm veel gaat kosten.

Mijn doelgroep is bijzonder groot. Met uitzondering van kleine kinderen behoort iedereen vanaf ongeveer 10 jaar tot de doelgroep. Segmenteren is handig om per segment, bijvoorbeeld ouderen vanaf 60 jaar te benaderen, maar is slechts een kleine greep uit het geheel.

Het klinkt misschien stom, maar op Marktplaats zal ik zeker een Admarkt advertentie starten. Ook hier de vraag; welke rubriek moet dan gelden?

 

Wie van jullie zou mij handvatten of ideeën kunnen aanreiken om in een relatief korte tijd zoveel mogelijke mensen te bereiken.

Leden die weten hoe je met geringe kosten en zo groot mogelijk bereik de site bekendheid kunt geven.

 

Alvast bedankt voor het meedenken en hopelijk het aanreiken van doeltreffende acties.

Praktische tips hoe de site en pagina's optimaal te krijgen zijn ook van harte welkom.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

de site ontwikkeld, gesproken met div. mensen over wat nodig is qua informatie. iemand met seo expertise gevraagd de bestaande pagina's te optimaliseren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Dat mensen nu altijd en overal access hebben tot hun testament en laatste wil wensen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

ik heb geen enkele vergelijkbare site gevonden

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

tips hoe ik de doelgroepen effectief maar wel goedkoop kan bereiken.

of hulp dat mensen mij helpen via hun eigen netwerk.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je je moet afvragen waar en in welke context een testament mogelijk ter sprake kan komen.

 

Deze die mij het eerst te binnen schieten:

 

Geld/financieel

Kinderen

Ziekte/ziekenhuizen

Mogelijk kunnen begrafenisondernemers jouw site promoten/gebruiken?

Huizen/immo

Advocaten

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij nog een hoop werk aan de winkel. Met alleen een Wordpress template ben je er nog niet.

 

Site straalt niets uit en dat is nu juist heel belangrijk bij zo een soort site. Ik krijg niet het vertrouwen dat deze site over een jaar nog bestaat. Hoe ga je dat garanderen? Hoe is de beveiliging van je Wordpress site. Als je daar geen maatregelen voor treft dan ligt alles op straat bij het eerste het beste lek.

 

Als je hier serieus mee verder wil gaan, dan zou ik adviseren dat er een grote partij achter komt te staan. Een die vertrouwen uitstraalt.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.