• 0

faillissement ingetrokken

Ik heb een BV die lange tijd in zwaar weer is. De meeste schuldeisers zijn betaald op twee partijen na.

De bank krijgt nog een € 100.000 en een andere partij € 3000,--

 

Momenteel komt er niks meer binnen. Onlangs faillissement aangevraagd, maar de rechter gaf aan wie mij dit geadviseerd heeft. Ik kon het beter intrekken aangezien de curator niet eens een salaris eruit kon pakken. Hij gaf als tip laat de partijen het faillissement aanvragen of stop het bedrijf.

 

Ik sta prive voor een stuk borg zo'n € 30.000. Wat moet ik nu dan doen ?

Ik heb toch niet voor niets een BV gestart en niet bewust voor de ellende gekozen. Als ik stop dan heb ik € 103.000 schuld. Iemand ervaring hier mee ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik heb een BV die lange tijd in zwaar weer is. De meeste schuldeisers zijn betaald op twee partijen na.De bank krijgt nog een € 100.000 en een andere partij € 3000,--

 

Betreft dit de activiteiten waar je in april melding van maakte (besparingen op gebied van energie, telecom en verzekeringen)? Zo ja, waar is die € 100.000,- van de bank dan aan besteed?

Indien in (maatwerk)software oid, is dat dan wellicht nog aan een derde of concullega te verkopen?

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.