• 0

Hoe kan ik mijn aanbieding adverteren op het forum?

Hoi Allemaal,

 

Nu ik enige dagen rondzwerf op HL valt mij op dat (natuurlijk) er redelijk wat op internetgebied gevraagd wordt, zoals hosting, webdesign etc.

 

Nu heb ik zelf al jaren een webhostingbedrijf, waarbij 80% van onze relaties/klanten MKB-ers zijn. Dit, vanwege onze nauwere betrokkenheid bij de meesten van hen :)

 

Ik vroeg mij af of er ergens een plekje op dit forum of op de site is, waar wij een leuke introductie aanbieding mogen doen voor startende ondernemers of andere HL bezoekers, puur uit enthousiasme? (en natuurlijk is een beetje reclame daardoor nooit weg ;) )

 

Of is het de bedoeling dat deze site verschoond blijft van bestaande zaken?

 

Robert

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

En natuurlijk bij Vraag & Aanbod.

 

Ja, maar dan niet je reguliere handel! Vraag en aanbod is voor zaken die je incidenteel over hebt of nodig hebt. Laten we a.u.b. niet alle diensten en producten aan gaan bieden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Zonder enig 'recht van spreken': en liefst een beetje subtiel. Ik stoor me al enige tijd aan een complete geanimeerde reclame banner die iemand hier op het forum gebruikt.

 

Ja, daar wordt ik ook knap sjaggie van :-\

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Enne Chester, gewoon lekker bijdragen, helpen, meebouwen aan deze community, dan werk je jezelf vanzelf wel in de kijker ;D

Er zitten hier trouwens al wel aardig wat hosters e.d., dus denk er goed over na wat je aan kunt bieden zonder dat je méér van hetzelfde aanbiedt. Dat zou wel eens contraproductief kunnen werken op een forum vol collega's ...

Link naar reactie
  • 0

Er zitten hier trouwens al wel aardig wat hosters e.d.

 

Haha, bedankt voor de waarschuwing. Onze ervaringen op 1 of 2 andere fora met conculega's (voor zover ze dat denken te zijn) zijn ook niet erg positief, waardoor wij meestal verstoken proberen te blijven van communicatie. Ik zal het hierbij laten.

 

Als men interesse heeft in een 'opstartpakket op maat' dan horen we het wel ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.