Als ik een collie partijgoederen opkoop tegen een bepaalde prijs, en ik weet niet precies wat erin zit, kan ik dan de hele collie boeken tegen de GB-rekening 'voorraad goederen'.
In tweede instantie (soms pas maanden later) wordt de inhoud van de collie bekeken en de producten geplaatst op onze webshop.
Op de inkoopfactuur staat ook niet meer als bijvoorbeeld 'circa 50 lampen waaronder ledlampen'
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
N.A. Fets
N.A. Fets
Ik zit met de volgende vraag in mn maag:
Als ik een collie partijgoederen opkoop tegen een bepaalde prijs, en ik weet niet precies wat erin zit, kan ik dan de hele collie boeken tegen de GB-rekening 'voorraad goederen'.
In tweede instantie (soms pas maanden later) wordt de inhoud van de collie bekeken en de producten geplaatst op onze webshop.
Op de inkoopfactuur staat ook niet meer als bijvoorbeeld 'circa 50 lampen waaronder ledlampen'
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48044-partijhandel-boeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag