Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zeud
zeud
Hallo,
voor een onlangs geworven vaste medewerker wil ik een arbeidscontract opstellen.
Dit wil ik graag zo simpel mogelijk houden. Nu begreep ik van een kennis dat het (in het kader van de nieuwe wet Werk en Zekerheid) verplicht is om concurrentiebedingen, relatiebedingen, non-ronselbedingen etc op te nemen?
Dit wil ik juist niet, omdat het gewoon voor mij en mijn medewerker niet van toepassing is.
Weet iemand hoe dit zit?
Alvast bedankt.
Groet
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag