Rechtenkrom.nl is een online platform dat het vinden van een goed bedrijf in de juridische of fiscale sector makkelijker wilt maken. Gebruikers kunnen een aanvraag voor hulp plaatsen, waar ondernemers dan weer op kunnen reageren. Als de ondernemer de gebruiker heeft kunnen helpen kan de gebruiker de ondernemer een waardering geven. Deze waarderingen zijn bedoeld om toekomstige gebruikers te helpen bij het kiezen van een goede ondernemer. Ondernemers kunnen zowel bedrijven, freelancers als studenten zijn.
Mijn vragen
1. Wat is jullie eerste indruk als je op mijn website komt: www.rechtenkrom.nl.
2. Logo: Wat is uw indruk als u het logo van Rechtenkrom ziet.
3. Plaatjes, en foto's: zijn deze duidelijk en relevant, moet ik mijn stijl veranderen?
4. Teksten: zijn deze te lang, kort, niet nuttig enz...
5. Plaatsen van aanvraag: Is het duidelijk hoe deze ingevuld moet worden?
6. De opbouw van de website: Wat vind u van de opzet? Trekt het u aan om een aanvraag te plaatsen of om u te registreren als bedrijf?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website heb ik zelf ontwikkeld. Ik heb een aantal gebruiksvriendelijkheid onderzoeken gedaan bij mijn doelgroepen. Ik heb mijn website laten reviewen door mijn werkgever en daar tips van ontvangen om de website aantrekkelijker te maken. Ook heb ik een marktonderzoek gedaan of er vraag naar dit concept was.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het vereenvoudigen van het zoeken van fiscale en juridische hulp. In mijn huidige omgeving is het vaak voorgekomen dat bijvoorbeeld de boekhouder of advocaat ver onder de maat presteerde, en dit vooral vanwege het feit dat het niet makkelijk was om genoeg informatie/recensies te vinden over het des betreffende bedrijf.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het concept van online platformen en offerte platformen bestaan al een tijdje. Het verschil is dat dit concept specifiek is voor de juridische en fiscale sector. Daarnaast kunnen alle zakelijke aspecten via het platform afgehandeld worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen op mijn eerder gestelde vragen en tips om de website aantrekkelijker te maken om te gebruiken.
www.rechtenkrom.nl - Online platform voor juridische en fiscale hulp.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rechtenkrom
Rechtenkrom
Omschrijving van je concept:
Rechtenkrom.nl is een online platform dat het vinden van een goed bedrijf in de juridische of fiscale sector makkelijker wilt maken. Gebruikers kunnen een aanvraag voor hulp plaatsen, waar ondernemers dan weer op kunnen reageren. Als de ondernemer de gebruiker heeft kunnen helpen kan de gebruiker de ondernemer een waardering geven. Deze waarderingen zijn bedoeld om toekomstige gebruikers te helpen bij het kiezen van een goede ondernemer. Ondernemers kunnen zowel bedrijven, freelancers als studenten zijn.
Mijn vragen
1. Wat is jullie eerste indruk als je op mijn website komt: www.rechtenkrom.nl.
2. Logo: Wat is uw indruk als u het logo van Rechtenkrom ziet.
3. Plaatjes, en foto's: zijn deze duidelijk en relevant, moet ik mijn stijl veranderen?
4. Teksten: zijn deze te lang, kort, niet nuttig enz...
5. Plaatsen van aanvraag: Is het duidelijk hoe deze ingevuld moet worden?
6. De opbouw van de website: Wat vind u van de opzet? Trekt het u aan om een aanvraag te plaatsen of om u te registreren als bedrijf?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website heb ik zelf ontwikkeld. Ik heb een aantal gebruiksvriendelijkheid onderzoeken gedaan bij mijn doelgroepen. Ik heb mijn website laten reviewen door mijn werkgever en daar tips van ontvangen om de website aantrekkelijker te maken. Ook heb ik een marktonderzoek gedaan of er vraag naar dit concept was.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het vereenvoudigen van het zoeken van fiscale en juridische hulp. In mijn huidige omgeving is het vaak voorgekomen dat bijvoorbeeld de boekhouder of advocaat ver onder de maat presteerde, en dit vooral vanwege het feit dat het niet makkelijk was om genoeg informatie/recensies te vinden over het des betreffende bedrijf.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het concept van online platformen en offerte platformen bestaan al een tijdje. Het verschil is dat dit concept specifiek is voor de juridische en fiscale sector. Daarnaast kunnen alle zakelijke aspecten via het platform afgehandeld worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen op mijn eerder gestelde vragen en tips om de website aantrekkelijker te maken om te gebruiken.
www.rechtenkrom.nl - Online platform voor juridische en fiscale hulp.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48099-online-platform-voor-fiscale-en-juridische-problemen-rechtenkrom/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag