Ga naar inhoud

Doorbelasting kosten kerstdiner

Geplaatst:

levivandoorn

Goedemiddag,

 

Met het personeel van alle bedrijven in de groep hebben we een kerstdiner gehad eind vorig jaar.

Deze kosten zijn betaald vanuit 1 B.V.

 

Nu wil ik de kosten hiervan doorbelasten aan de andere B.V.'s met personeel in de groep.

Hoe moet ik met de btw omgaan? De kosten die ik heb gemaakt heb ik inclusief BTW in de kosten geboekt. Maar wat zet ik nu op mijn facturen naar die andere B.V.'s?

 

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator

Beste Levi,

 

Dit topic wordt gesloten op het vermoeden dat dit geen ondernemersvraag betreft, maar een vraag van een werknemer ten behoeve van (de administratie van) het bedrijf waarvoor hij werkzaam is.

 

Mocht ik het mishebben, stuur mij dan aub een PM

 

 

 

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.