IK heb een stamrecht BV, waarvoor ik zelf al enkele jaren de loonaangifte verzorg. Over het jaar 2014 gebruikte ik in de aangifte looncode: 21; Code ZVW: M en code invloed verzekeringsplicht code: DGA
In het aangifteprogramma 2015 van de belastingdienst is de code DGA niet opgenomen.
Welke code of codes dien ik nu te gebruiken ? (Codes 21 en M zijn nog wel te kiezen)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dorger
Dorger
IK heb een stamrecht BV, waarvoor ik zelf al enkele jaren de loonaangifte verzorg. Over het jaar 2014 gebruikte ik in de aangifte looncode: 21; Code ZVW: M en code invloed verzekeringsplicht code: DGA
In het aangifteprogramma 2015 van de belastingdienst is de code DGA niet opgenomen.
Welke code of codes dien ik nu te gebruiken ? (Codes 21 en M zijn nog wel te kiezen)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48309-codes-loonaangifte-2015-voor-een-stamrecht-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag