Momenteel ben ik bezig met de boekhouding voor een bedrijf wat in oktober 2011 is gestart. Alles van de eerste twee jaar is kwijt, een groot gedeelte van 2013 mist.. Sinds ik er zelf mee bezig ben klopt het gelukkig, probeer met terugwerkende kracht zoveel mogelijk oude facturen op te vragen, te kijken welke lopende zaken er waren enzovoorts.
In het begin werd dit in Snelstart gedaan (2011 en 2012, dit is allemaal verdwenen) en 2013 en 2014 is in Basecone/Twinfield ingevoerd. Nu is dat contract met de boekhouder afgelopen en wil ik het liefst alle administratie netjes bij elkaar in 1 programma zetten. In 2011 en 2012 is er nooit een jaarrekening gemaakt, en volgens de laatste boekhouder is daarom ook nooit een jaarrekening voor 2013 of 2014 gemaakt. Door de nieuw 'gevonden' facturen moet ook nagekeken worden of de oude aangiftes klopten en moet alles dus vanaf scratch opnieuw ingevoerd worden.
Kortom: het is een groot drama. Had geen enkele ervaring toen ik hiermee begon: het is begonnen met het invoeren van bonnetjes, en is nu een uit de hand gelopen project geworden :)
Is er iemand, die mij alsjeblieft kan helpen met welk boekhoudprogramma we hier het beste voor aan kunnen schaffen? Wil het liefst een eenmalige aanschaf in plaats van abonnementen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MrSelected
MrSelected
Goedemiddag,
Momenteel ben ik bezig met de boekhouding voor een bedrijf wat in oktober 2011 is gestart. Alles van de eerste twee jaar is kwijt, een groot gedeelte van 2013 mist.. Sinds ik er zelf mee bezig ben klopt het gelukkig, probeer met terugwerkende kracht zoveel mogelijk oude facturen op te vragen, te kijken welke lopende zaken er waren enzovoorts.
In het begin werd dit in Snelstart gedaan (2011 en 2012, dit is allemaal verdwenen) en 2013 en 2014 is in Basecone/Twinfield ingevoerd. Nu is dat contract met de boekhouder afgelopen en wil ik het liefst alle administratie netjes bij elkaar in 1 programma zetten. In 2011 en 2012 is er nooit een jaarrekening gemaakt, en volgens de laatste boekhouder is daarom ook nooit een jaarrekening voor 2013 of 2014 gemaakt. Door de nieuw 'gevonden' facturen moet ook nagekeken worden of de oude aangiftes klopten en moet alles dus vanaf scratch opnieuw ingevoerd worden.
Kortom: het is een groot drama. Had geen enkele ervaring toen ik hiermee begon: het is begonnen met het invoeren van bonnetjes, en is nu een uit de hand gelopen project geworden :)
Is er iemand, die mij alsjeblieft kan helpen met welk boekhoudprogramma we hier het beste voor aan kunnen schaffen? Wil het liefst een eenmalige aanschaf in plaats van abonnementen.
Heel erg bedankt!
Groetjes,
Denise
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48682-boekhoudprogramma/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag