Ik vraag me af als ik een website zou kunnen oprichten waar ik mensen 10% van hun bedrag doorstort,
als ze bijvoorbeeld een account aanmaken en 1000euro storten dat ze elke maand 100euro teruggestort krijgen , maar ze kunnen natuurlijk hun geld elk moment afhalen of bijstorten.
Vraag me af als je dit moet registreren bij de overheid of hoe dit loopt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jens1211
jens1211
Hallo,
Ik vraag me af als ik een website zou kunnen oprichten waar ik mensen 10% van hun bedrag doorstort,
als ze bijvoorbeeld een account aanmaken en 1000euro storten dat ze elke maand 100euro teruggestort krijgen , maar ze kunnen natuurlijk hun geld elk moment afhalen of bijstorten.
Vraag me af als je dit moet registreren bij de overheid of hoe dit loopt?
Als ik zomaar zoiets kan oprichten?
alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49024-online-financiele-website-aanmaken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag