• 0

Coachingtraject vooruitbetaald maar ben niet tevreden

Hallo,

Ik heb zo'n coachingstraject inmiddels betaald €3.630 incl btw voor 30 dagen, ik heb niets ondertekend wel het gehele bedrag vooruitbetaald. Inmiddels ben ik niet tevreden. Kan ik terugkomen op de factuur, kan ik het geld terugkrijgen? Wat kan ik het beste doen? Dit staat op de factuur:

1 x Special Deal 30 dagen Challenge

(twv 10000 euro)

1 x per week Strategische Sessie 60 minuten

Onbeperkte support via de mail en whatsapp

3 ONaangekondigde bonussen die na het vervullen van

deze 30 dagen, aangekondigd zullen worden

(twv 10000 euro)

Hoe sta ik juridisch in mijn recht?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik de tegenpartij was zou ik beweren dat je, omdat je betaald hebt, akkoord bent gegaan met de overeenkomst en de voorwaarden.

 

Ik heb hier geen ervaring mee, maar mijn boerenverstand zegt dat een rechter dat ook best aannemelijk zal vinden.

De vraag is vervolgens: wat staat er in de overeenkomst? Bijvoorbeeld 'niet tevreden, geld terug?'

 

Heb je je vraag voorgelegd bij de leverancier/coach?

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0

@Astrid: je link naar het andere topic doet het niet. Deze doet het wel.

 

@Sabien: Welkom op HL!

Zo te zien heeft de betreffende coach geen moeite om klanten te vinden voor zijn cursus.

Met je vooruitbetaling geef je aan dat je de factuur accepteert. Daarmee is het ongedaan maken iets lastiger dan de situatie in dat andere topic.

 

Waarom ben je niet tevreden? Hoever zit je in die coaching-maand? Je kan natuurlijk proberen middels die onbeperkte support alsnog waar voor je geld te krijgen en er op z'n minst achter komen hoe hij zo makkelijk klanten geld laat overmaken. (Probeer het eens met 24x7 coaching vragen per mail en whatsapp te sturen ;-)

Link naar reactie
  • 0

@Astrid dat klopt!

 

Zelfde organisatie.

 

In mijn ervaring. Iemand met best veel marketing kennis. Maar ook manipulatief. Kan mij ook voorstellen dat klanten van hem een andere ervaring hebben hoor, die bijvoorbeeld al verder zijn met hun business. Misschien is het een moment opnamen. Maar ja, ik vraag het mij af...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.