Autorijden wordt weer leuk.....

Aanbevolen berichten

Gratis parkeren met hulp van scanner en printer

 

AMSTERDAM - Automobilisten zetten een nieuw wapen in tegen de torenhoge parkeertarieven in steden. Met behulp van scanner en printer worden op kinderlijk eenvoudige wijze kaartjes vervalst, zodat gratis kan worden geparkeerd. Lees verder.... http://www.zibb.nl/ondernemen/ondernemen_nieuwsbericht.asp?artnr=484933

 

----------------------------------------------------------------

Ruim 10 procent snelheidsboetes onterecht

CJIB ontvangt stortvloed aan bezwaarschriften

 

LEEUWARDEN - Het Centraal Justitieel Incassobureau ontvangt dit jaar een recordaantal bezwaarschriften. De instantie in Leeuwarden verscheurt op basis hiervan tussen de 10 en 15 procent van alle verkeersbonnen. Lees verder: http://www.zibb.nl/ondernemen/ondernemen_nieuwsbericht.asp?artnr=484938

 

 

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Ik heb helaas alleen maar terechte boetes gekregen en het stomme is dan nog dat ik een verklikker heb (maar die vangt niet alle signalen op).

Tegenwoordig bewapent de politie zich met zulke high-tech laser guns dat mijn klein verklikkertje daar niet tegen op is gewassen. Jammer.

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

hmmmm de trein rijdt volgens mij nooit te hard! Maarruuh als iemand zijn auto zat is....ik hou me aanbevolen!

 

Kanban

 

Ps. Ben ooit privechauffeur geweest, en ik kan je zeggen dat hoe dikker en duurder de bak hoe moeilijker het is rustig te rijden! Af en toe net ruimteliften! :D

 

Ps2. Vrienden van mij vervalste jaren geleden al OV-jaarkaarten mbv de aardige copy winkel om de hoek.........ga niet meer met ze om! Mag niet van mijn moeder ;D

Link naar reactie

Ik vind het persoonlijk ook belachelijk dat agenten een target krijgen. Geloof dat zij jaarlijks minimaal 160 bonnen moeten schrijven. E.e.a. andere hoge piet wilden agenten die hun target ruim overschreden zelfs een bonus geven. Politie is om de veiligheid te waarborgen en niet om flauwe bonnen uit te delen.

Mensen die zich aan de maximum snelheid houden kunnen een groter gevaar op de weg zijn dan mensen die bijvoorbeeld 160 rijden. Ik betaal vaak al niet meer voor parkeren. Door de omwisseling naar de euro betaal ik alles met pin, ik heb gewoon geen losgeld meer. Vaak zit het mee, soms zit het tegen. Helaas heb ik ook een auto die alleen lekker rijdt als hij hard gaat.... onterechte bonnen, helaas niet :'(

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie

Oke, ze mogen bumperklevers van mij wel aanpakken op voorwaarde dat ze de moraalridders die met 100 km / uur op het linker baanvak rijden, ook hard aanpakken. Als ze dat doen, zal het aantal bumperklevers ook drastisch afnemen.

By the way : iedereen boven de 65 mag van mij opnieuw een rij-examen afleggen of een reflexexamen bij de huisarts krijgen.

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Even over een andere boeg.

 

Ons duurbetaalde belastingcenten beter besteden.

Uitbreiden en verbreden van wegennet.

Vaste Camera's verwijderen.

Overtreders persoonlijk aanhouden en de boetes minimaal verviervoudigen. (Helpt dat niet dan nog hoger)

Toestaan links en rechts inhalen. (Verbetert uitvoeg mogelijkheden)

 

Meer ruimte is minder gestress op het wegennet.

Link naar reactie

Dat links en rechts inhalen, volgens mij kan dat al in de VS. Loopt dat goed? Ik ben een beetje bang dat Nederlanders te weinig in hun rechter spiegel kijken om dit bij ons zo maar te introduceren?

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Ja dat loopt daar goed. Je hoeft daar dus niet moeilijk te doen bij een convooi vrachtwagens die voor je uitvoegstrook rijden. Deze rijden bv in de VS op de tweede of derde baan. Zodat iedereen die eraf moet ruimte heeft om uit te voegen.

 

Met betrekking tot spiegelkijken.

Het is alleen een verandering en wennen doet het toch.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.