Laatst ben ik goed op weg geholpen betreffende wat boekhoudvragen.
Nu een fiscale vraag over de aangifte IB 2014.
Bij de winst- en verliesrekening moet je een bedrag invullen netto omzet.
Is dit het bedrag inclusief nog te factureren omzet of de omzet wat ik uit de 4 btw aangiftes haal.
Wanneer dit niet bij netto omzet moet worden ingevuld, waar dan?
Ik zie wel onderhanden werk staan, maar als ik de omschrijving lees is dit volgens mij bij ons niet van toepassing.
Het gaat om omzet dec wat in jan 2015 is gefactureerd.
Wat ik me ook afvroeg of er bij de belastingdienst een controlepost is wat de IB aangifte vergelijkt met de btw aangiftes. Zoja, waar moet ik dan op letten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wendybest
Wendybest
Hoi allemaal,
Laatst ben ik goed op weg geholpen betreffende wat boekhoudvragen.
Nu een fiscale vraag over de aangifte IB 2014.
Bij de winst- en verliesrekening moet je een bedrag invullen netto omzet.
Is dit het bedrag inclusief nog te factureren omzet of de omzet wat ik uit de 4 btw aangiftes haal.
Wanneer dit niet bij netto omzet moet worden ingevuld, waar dan?
Ik zie wel onderhanden werk staan, maar als ik de omschrijving lees is dit volgens mij bij ons niet van toepassing.
Het gaat om omzet dec wat in jan 2015 is gefactureerd.
Wat ik me ook afvroeg of er bij de belastingdienst een controlepost is wat de IB aangifte vergelijkt met de btw aangiftes. Zoja, waar moet ik dan op letten?
Nou, ik hoor het wel weer.
Groetjes Wendy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50095-inkomstenbelasting-2014/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag