Ga naar inhoud

POS kassaoplossingen voor cafe

Geplaatst:

Luuk01

Goedenavond,

Voor een nieuw op te zetten kroeg ben ik opzoek naar een kassasysteem.

Ik zie redelijk wat systemen voorbij komen, maar wat werkt?

Wij hebben in de zomermaanden tevens een klein terras waarbij wij graag handhelds gebruiken.

Ik heb zelf al gekeken naar Dual-link, waar ik bijzonder onder de indruk was. Iemand suggesties/tips?

Featured Replies

Geplaatst:

Jon van Dorsten

Voor onze software zijn we aan het kijken naar een koppeling met http://www.nuvopos.com/nl/ op bezoek geweest bij een aantal gebruikers ervan en dat zag er goed uit. De gebruikers waren ook positief.

BOOKZO. Maakt verhuren makkelijk! Bookzo.nl

Geplaatst:

markusje

POS voor restaurants & shops

Geplaatst:

Kamer van Koophandel

Beste Luuk,

Wellicht is het een idee eens contact op te nemen met de brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland KHN. Ik kan me voorstellen dat daar ervaringen met de diverse systemen bekend zijn.

Meer informatie en praktische tips over het starten in de horeca kun je vinden op het Ondernemersplein Ondernemersplein

Veel succes!

Gerdine Annaars

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.