Bij Merchandise.nl hebben we regelmatig klanten die vragen of we een (soort van) loyaltyprogramma kunnen verzorgen, zoals bijv. de verspreiding van eindejaarsgeschenken onder medewerkers (vorig jaar eentje met 3000+ medewerkers verspreid over 11 locaties door heel Europa).
We hebben daarvoor (met mijn andere bedrijf Radish Concepts) software ontwikkeld, en op een manier zodat we die ook in kunnen zetten voor spaarprogramma's of als kledingmanagement-systeem.
De doelgroep voor wie deze software bestemd is, is heel specifiek; het zijn bedrijven die in relatiegeschenken en/of bedrijfskleding doen, en een nauw contact hebben met hun klanten.
Om hun de software aan te kunnen bieden hebben we http://loyaltysoftware.nl ontwikkeld, en ik ben benieuwd naar jullie feedback.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In eerste instantie de software ontwikkeld en (zeer) succesvol ingezet, en daarna zijn we na gaan denken over de verkoop van de software.
We hebben gekozen voor een exact match domain name, en een single page responsive website om te beginnen. Uitbreiden kan altijd nog, nu eerst polsen onder de doelgroep hoe het ontvangen wordt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Goh ja, het is een enorme vergemakkelijking van zo'n 'verzamelingsproces' dat aan dergelijke opdrachten gekoppeld zit, omdat alles geautomatiseerd gaat.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is vooral heel eenvoudig, niet meer opties dan er nodig zijn voor een specifieke toepassing. Je kunt bijvoorbeeld ook niet tegelijk spaarprogramma's, kledingmanagement en orderverzameling doen, het is 1 van de drie, en dan voor zoveel verschillende klanten als je wil.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De informatie die we nu bieden is heel erg beknopt, en ik ben benieuwd welke vragen het bij jullie oproept, als je je probeert te verplaatsen in onze doelgroep.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Richard Theuws
Richard Theuws
Omschrijving van je concept:
Bij Merchandise.nl hebben we regelmatig klanten die vragen of we een (soort van) loyaltyprogramma kunnen verzorgen, zoals bijv. de verspreiding van eindejaarsgeschenken onder medewerkers (vorig jaar eentje met 3000+ medewerkers verspreid over 11 locaties door heel Europa).
We hebben daarvoor (met mijn andere bedrijf Radish Concepts) software ontwikkeld, en op een manier zodat we die ook in kunnen zetten voor spaarprogramma's of als kledingmanagement-systeem.
De doelgroep voor wie deze software bestemd is, is heel specifiek; het zijn bedrijven die in relatiegeschenken en/of bedrijfskleding doen, en een nauw contact hebben met hun klanten.
Om hun de software aan te kunnen bieden hebben we http://loyaltysoftware.nl ontwikkeld, en ik ben benieuwd naar jullie feedback.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In eerste instantie de software ontwikkeld en (zeer) succesvol ingezet, en daarna zijn we na gaan denken over de verkoop van de software.
We hebben gekozen voor een exact match domain name, en een single page responsive website om te beginnen. Uitbreiden kan altijd nog, nu eerst polsen onder de doelgroep hoe het ontvangen wordt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Goh ja, het is een enorme vergemakkelijking van zo'n 'verzamelingsproces' dat aan dergelijke opdrachten gekoppeld zit, omdat alles geautomatiseerd gaat.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is vooral heel eenvoudig, niet meer opties dan er nodig zijn voor een specifieke toepassing. Je kunt bijvoorbeeld ook niet tegelijk spaarprogramma's, kledingmanagement en orderverzameling doen, het is 1 van de drie, en dan voor zoveel verschillende klanten als je wil.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De informatie die we nu bieden is heel erg beknopt, en ik ben benieuwd welke vragen het bij jullie oproept, als je je probeert te verplaatsen in onze doelgroep.
Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50450-wat-vinden-jullie-van-de-site-van-onze-loyaltysoftware/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag