Wij produceren en importeren luxe marmer onyx en natuursteen producten vanuit Indonesië en hebben recent onze webshop : http://www.indomarmer.nl online gezet.
Wij willen in de toekomst verder uitbreiden met een stenen winkel en van daaruit the sky is the limit.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ontwerp, Productie, Export, Import etc. van onze producten en het voor zover mijn kunnen en inzicht op dit moment reikt het opzetten van onze webshop die gemaakt is via Seoshop.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mijn uitdaging is nu om een professioneel ogende webshop te Creëren waarmee wij vertrouwen uitstralen naar potentiële consumenten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij verkopen deels producten die ook door andere verkocht worden en deels redelijk unieke producten voor de Benelux in ieder geval.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop hier een aantal bruikbare tips te krijgen van mensen om onze uitstraling op een niveau te krijgen wat nodig is om onze droom een goede kans van slagen te geven.
En wil eenieder die hier zijn kostbare tijd gebruikt om mij daarbij te helpen alvast hartelijk bedanken.
Met Vriendelijke Groet,
Frank Talens
Life is as good as you get it to be.
If there's no solution there's no problem just acceptance
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frank Talens
Frank Talens
Omschrijving van je concept:
Wij produceren en importeren luxe marmer onyx en natuursteen producten vanuit Indonesië en hebben recent onze webshop : http://www.indomarmer.nl online gezet.
Wij willen in de toekomst verder uitbreiden met een stenen winkel en van daaruit the sky is the limit.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ontwerp, Productie, Export, Import etc. van onze producten en het voor zover mijn kunnen en inzicht op dit moment reikt het opzetten van onze webshop die gemaakt is via Seoshop.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mijn uitdaging is nu om een professioneel ogende webshop te Creëren waarmee wij vertrouwen uitstralen naar potentiële consumenten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij verkopen deels producten die ook door andere verkocht worden en deels redelijk unieke producten voor de Benelux in ieder geval.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop hier een aantal bruikbare tips te krijgen van mensen om onze uitstraling op een niveau te krijgen wat nodig is om onze droom een goede kans van slagen te geven.
En wil eenieder die hier zijn kostbare tijd gebruikt om mij daarbij te helpen alvast hartelijk bedanken.
Met Vriendelijke Groet,
Frank Talens
Life is as good as you get it to be.
If there's no solution there's no problem just acceptance
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50571-feedback-en-aandachtspunten-website-design-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag