Ik probeer dat software patent even heel snel lezend te volgen, maar moet helaas afhaken daar ik die politieke taal niet altijd helemaal precies begrijp. Kan iemand in heldere ondernemers taal kort doch krachtig weer geven wat nu de status is?
Welke scenario's zijn er die mogelijk eerdaags besloten gaan worden en waar moet je je als ondernemer dan op voorbereiden? Ik doel dan zowel op gebruikers als op ondernemers die zelf software op de markt brengen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Ik probeer dat software patent even heel snel lezend te volgen, maar moet helaas afhaken daar ik die politieke taal niet altijd helemaal precies begrijp. Kan iemand in heldere ondernemers taal kort doch krachtig weer geven wat nu de status is?
Welke scenario's zijn er die mogelijk eerdaags besloten gaan worden en waar moet je je als ondernemer dan op voorbereiden? Ik doel dan zowel op gebruikers als op ondernemers die zelf software op de markt brengen.
Perry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5060-status-software-patenten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag