higherlevel website

Aanbevolen berichten

Zou het niet makkelijk zijn als higherlevel ook een echte website zou hebben ipv alleen een forum.

 

Er zijn bijvoorbeeld veel standaart vragen, en via het forum dat ik al een tijdje volg aangezien het onderwerp mij wel aanspreekt lijkt met me makkelijk dat er ook een daadwerkelijke site komt naast het forum.

 

Ik ben bereidt om kostenloos binnen de huidige design een website te maken wat naar mijn visie een grootte toegevoegde waarde zou hebben voor deze website.

 

hoop dat dit goed word opgevat en niet als een reclame bericht, omdat ik het zelf aanbiedt.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

tja, op de "site" van HL hebben we een faq, nieuws en agenda, een quote van de dag etc. Allemaal leuke ideetjes. Het probleem is, dat naarmate er meer "opties" worden geboden, de aandacht voor het forum afneemt.

 

Het forum is de kern van HL.

 

Maar, wat let je om een kleine demo te maken van je idee? Misschien goed voor je karma.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik ben op website gebied een leek, maar wat mij wel een toevoeging zou lijken is een website met statisch een helenoel informatie gerangschikt op fase van het ondernemen.

Eigenlijk zie je in sommige rubrieken die info al staan als vast topic, maar als nieuweling moet je wel even zoeken voor de info

Die vaste statische ondernemersinfo bundelen in een webiste met praktische startersinformatie (met telkens een link naar de dynamische info op hl) is wellicht een goede aanvulling.

Dat kan trouwens ook op een aparte website (met een andere naam , iets als stratersinformatie ofzo)

 

 

drs. Bernd W. Mintjes

Maxwell Group (van idee naar onderneming)

 

Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal

Link naar reactie

Wat ik mis of over het hoofd zie is een knop onderaan een pagina om terug te komen naar de kop van de pagina.

 

In het lijstje reageer, abonneer enz staat bij website als alst-tekst "stuur dit bericht"

 

Het wel heel erg prettige aan dit forum vind ik dat er daadwerkelijk onderhoud plaatsvindt in de zin van berichten verplaatsen, doorverwijzen naar eerdere berichten waar een onderwerp al aan bod is gekomen.

Petje af voor diegene die daar tijd in steken.

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
Wat ik mis of over het hoofd zie is een knop onderaan een pagina om terug te komen naar de kop van de pagina.

 

Is daar niet gewoon het 'home' toetsje voor op je toetsenbord ;D

 

Ook dank voor het compliment. Maar vind het eigenlijk net zoiets als stoppen bij het zebrapad of rollator-dames helpen oversteken ;)

Link naar reactie
Is daar niet gewoon het 'home' toetsje voor op je toetsenbord ;D

 

Zo simpel kan het leven zijn :D

Natuurlijk ken ik de werking van de home toets maar wist niet dat het dit effekt had op webpagina's, bedankt.

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie

Veel mensen weten niet dat home/end/pgup/pgdn gewoon werken op webpagina's... jammer eigenlijk, want je ziet dat veel websites dit gebrek aan ondervangen met top/end/etc linkjes over de hele pagina.

vanwege gebruiksgemak, vandaar dat veel webdesigners dat maken.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ben op website gebied een leek, maar wat mij wel een toevoeging zou lijken is een website met statisch een helenoel informatie gerangschikt op fase van het ondernemen.

Als je rechtsboven op het TP logo linkt kom je daar vanzelf terecht. Okay ... zal wellicht niet volledig zijn, maar wordt wel elke dag ge-up-date met relevante statische informatie. Bovendien is TP aan het bedenken hoe we hier een betere structuur in kunnen brengen (met name m.b.t. stappenplan e.d.).

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Veel mensen weten niet dat home/end/pgup/pgdn gewoon werken op webpagina's... jammer eigenlijk, want je ziet dat veel websites dit gebrek aan ondervangen met top/end/etc linkjes over de hele pagina.

 

Ik weet wel dat dit werkt,

 

Maar als ik lees en met de muis scroll, doe ik liever ook alles met de muis. Ik vindt die linkjes dan ook wel een toegevoegde waarde hebben. Net als dat ik eerder al aangegeven heb dat ik best wel (in mijn geval de meest gebruikte 'ongelezen') een of meerdere knoppen onderaan de pagina's zou willen hebben. Maar dat heeft eerder ook niet zoveel bijval gekregen.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Tja ieder z'n voorkeuren. Ik heb me aangeleerd om veel te wisselen tussen muis en toetsenbord tegen RSI en dat werkt prima. Dus misschien is het alleen-muis-gedrag ontmoedigen wel een goed idee ;D

 

Blijft enorm lastig een interface te maken voor een grote groep, zeker als deze niet getrained wordt in deze interface (ooit een proffi autocad of photoshop gebruiker bezig gezien in een interface die op het eerste gezicht niet echt handig lijkt?)

 

Teveel knopjes, zeker zonder (duidelijk, op het eerste gezicht, herkenbare) icoontjes, is ook absoluut niet goed.

 

Na bijna een jaar op HL heb ik overigens 'mijn weg' wel gevonden :D Maar misschien moeten we aparte interfaces voor 'nerds', 'normale mensen' , 'starters' en 'gevorderden' maken o.i.d.

 

Link naar reactie

Nou iets dergelijks is er bij de bekende: phpBB. Als de ontwikkelaar meerdere designs heeft gemaakt, kan de gebruiker zelf kiezen uit 1 van die designs. Als je veel webspace hebt, kun je dus enorm veel verschillende designs maken en laten kiezen.

 

Ik denk alleen eerlijk gezegt wel dat dit problemen zal opleveren voor je eigen herkenningspunt. Kleur en design is 1 van de dingen die herkenbaar zijn en kan de gebruiker het makkelijker terugvinden.

 

Dit laatste is de reden waarom wij daar niet voor gekozen hebben, maar het kan zeker, zelfs helemaal eigen design maken, zoals een beetje bij startpaginas het geval is met kleuren. Een simpele cookie zorgt voor de blijvende instellingen.

Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.