In 2015 heeft onze vof een teruggaaf loonbelasting gekregen, die betrekking had op de jaren 2013 en 2014. Gezien het feit dat die jaren boekhoudkundig al gesloten zijn, wil/moet ik de teruggaaf dus in 2015 boeken. Het lijkt niet juist om e.e.a. in het memoriaal te boeken op de balansrekening 'Loonbelasting te betalen' maar eerder als een aparte boeking. Hoe kan ik dit het beste doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NandavdE
NandavdE
Goedenavond forumleden,
In 2015 heeft onze vof een teruggaaf loonbelasting gekregen, die betrekking had op de jaren 2013 en 2014. Gezien het feit dat die jaren boekhoudkundig al gesloten zijn, wil/moet ik de teruggaaf dus in 2015 boeken. Het lijkt niet juist om e.e.a. in het memoriaal te boeken op de balansrekening 'Loonbelasting te betalen' maar eerder als een aparte boeking. Hoe kan ik dit het beste doen?
Hartelijk dank voor jullie suggesties.
Vriendelijke groet,
Nanda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52246-hoe-boeken-van-een-teruggaaf-loonbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag