Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marjodaba
Marjodaba
Na veel lezen hier heb ik me aangemeld omdat ik wel wat hulp kan gebruiken :)
Ik overweeg de winkel waar ik nu een aantal jaren werk over te nemen en moet nu gaan kijken wat de winkel waard is.
Ik heb nu een vraagprijs gekregen van de accountant van de eigenaar waar eigenlijk 70% van het bedrag "goodwill" is.
Ik ben de enige werkzame persoon in de winkel en heb zelf mijn klantenkring opgebouwd .
Ik durf dan ook wel te zeggen dat ik het overgrote deel van de goodwill zelf ben.
In hoeverre is het reëel dat ik daar de volle 100% voor betaal?
Sorry dat ik niet heel duidelijk ben maar moet op dit moment een beetje oppassen met wat ik vertel ik hoop op jullie begrip.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52436-in-hoeverre-is-goodwill-die-jezelf-opgebouwd-heb-re%C3%ABel-bij-een-overname/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag