Sinds een aantal jaar ben ik succesvol in het verkopen van meubelen. Echter ben ik al een tijdje opzoek naar iets nieuws en ik stuitte daardoor op een buitenlands non-alcoholisch drankje.
Echter heb ik nog nooit iets in deze sector ondernomen en daardoor heb ik vele vragen hierover. In het kort gesteld: Waar moet ik allemaal rekening mee houden wanneer ik dit ga importeren?
Ook las ik ergens iets dat er een docu o.i.d. zou zijn over hoe redbull en virgin cola de Nederlandse markt veroverde alleen kan ik hier niks over vinden.. Kan iemand mij hierin voorzien van een bron?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SirEdward
SirEdward
Beste Forumleden,
Sinds een aantal jaar ben ik succesvol in het verkopen van meubelen. Echter ben ik al een tijdje opzoek naar iets nieuws en ik stuitte daardoor op een buitenlands non-alcoholisch drankje.
Echter heb ik nog nooit iets in deze sector ondernomen en daardoor heb ik vele vragen hierover. In het kort gesteld: Waar moet ik allemaal rekening mee houden wanneer ik dit ga importeren?
Ook las ik ergens iets dat er een docu o.i.d. zou zijn over hoe redbull en virgin cola de Nederlandse markt veroverde alleen kan ik hier niks over vinden.. Kan iemand mij hierin voorzien van een bron?
Alvast bedankt voor al jullie antwoorden! :-K
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52472-non-alcoholisch-drankje-importeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag