Ik ben afgelopen jaar als zelfstandige begonnen. Mijn administratie is heel simpel, inkomende facturen, uitgaande facturen en de bonnetjes. Dit geheel heb ik allemaal in een map zitten. Als ik een aangifte moet invullen doe ik t dus allemaal handmatig en met een rekenmachine. Is dit acceptabel voor de belastingdienst. Daarnaast vroeg ik mij af of je een auto het ene jaar op de zaak kan zetten en het opvolgende jaar privé.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zpper
zpper
Hoi,
Ik ben afgelopen jaar als zelfstandige begonnen. Mijn administratie is heel simpel, inkomende facturen, uitgaande facturen en de bonnetjes. Dit geheel heb ik allemaal in een map zitten. Als ik een aangifte moet invullen doe ik t dus allemaal handmatig en met een rekenmachine. Is dit acceptabel voor de belastingdienst. Daarnaast vroeg ik mij af of je een auto het ene jaar op de zaak kan zetten en het opvolgende jaar privé.
Mvg,
Zpper
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52604-moet-de-administratie-digitaal-gevoerd-worden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag