• 0

Inkomende gesprekken uitbesteden aan telservice

Hallo,

 

Wij zitten er aan te denken om onze inkomende telefoon gesprekken uit te laten voeren door een teleservice. Daardoor kunnen we ons meer op de productie concentreren.

 

Heeft er iemand van jullie goede en/of slechte ervaringen en wie bevelen jullie aan en waar moeten we opletten?

 

Groetjes John

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste John,

Met hoeveel mensen handel je op dit moment deze zaken af? Wat voor bedrijf heb je? In welke talen moeten verzoeken worden afgehandeld en op welke dagen en tijden? Gaat het om zeer specifieke kennis of om algemene vragen/verzoeken? Ik help je graag verder.

 

Hartelijke groet,

Tim Paymans

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Wij verwachten van een teleservice dat ze alle telefoon gesprekken voor ons opnemen, bestellingen noteren, vragen te woord staan en deze terug koppelen naar ons.

 

Wij hebben een postorderbedrijf in het zelf maken van wijn, bier en likeur.

Verder een groothandel in eigen gemaakte dranken.

 

De hoofdtaal is Nederlands maar soms ook Engels. De frequentie van telefoon opnemen varieren van 1 - 10 keer per dag.

 

Groetjes John

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een tijd lang gebruik gemaakt van antwoordservice in Den Haag.

 

Ze hebben een goed geautomatiseerd systeem, waardoor ze een ieder achter de telefoon kunnen zetten. Kan een plus doch ook een minpunt zijn (nooit dezelfde persoon aan de lijn), doch ze werken zeer proffesioneel.

 

Vele manieren om je telefoontjes te vernemen. per e-mail sms etc..

 

Wat ze verder leuk deden, noem dat meer uit marketing oogpunt is regelmatig netwerk borrels organiseren voor al hun klanten. Geweldig idee vind ik dat, hoe meer ze gaan netwerken hoe meer telefoontjes ze moeten doorschakelen :-)

 

Geweldig! 8)

 

Perry

 

Link naar reactie
  • 0

John,

Je hebt enerzijds teleservice bedrijven (zoals phonecare, nemen de telefoon op,maar meer ook niet), relatief goedkoop, weinig te zeggen over de kwaliteit, niet zo flexibel.

Anderzijds heb je de groep bedrijven die klantenservices e.d. overnemen (outsourcing): voordeel is meer controle over kwaliteit (duidelijk afspraken), flexibiliteit maar duur (tussen 20/50 euro per medewerker).

 

Het lastige is dat je als je naar je traffic kijkt voldoende hebt aan een teleservice bedrijf, maar gekeken naar de services die men moet verlenen je eigenlijk gewoon een geoutsourcede medewerker wil hebben.

 

Vr. gr.

Tim

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie
  • 0

Als je zoiets doet zou ik zeker op de kwaliteit letten. Aan iemand die alleen de telefoon opneemt en letterlijk neerpent wat de beller zegt heb je eigenlijk niet zoveel.

 

Als beller wil je vaak iemand spreken met enige kennis van zaken, bijvoorbeeld over het product of de dienst die je verleent. Als het vooral gaat om bestellingen moet er iemand zitten die weet welke producten er zijn en wat ze kosten, en die ook wat kan zeggen over levertijden etc... het is bijzonder frustrerend te spreken met een menselijk antwoordapparaat dat vooral 'geen idee' zegt!

 

Voor het noteren van bestellingen en beantwoorden van veelgestelde vragen kun je natuurlijk ook een website/shop overwegen, dat is waarschijnlijk op termijn goedkoper...

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Bedankt voor jullie reacties. Het is en blijft een moeilijk punt.

 

Het beste is en blijft toch zelf de telefoon opnemen en meteen het goede antwoord geven maar daarvoor moeten we nog enkele maatjes verder groeien.

 

Groetjes John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.