Mij is gevraagd om een catering te verzorgen met ons restaurant bij een ander restaurant dat alleen een vergunning heeft voor ondersteunende horeca. Ik heb bij mijn zaak wel een volledige drank en horecavergunning. Kan ik een catering verzorgen op de externe locatie en daar ook alcoholische drank serveren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tony3005
tony3005
Hallo,
Mij is gevraagd om een catering te verzorgen met ons restaurant bij een ander restaurant dat alleen een vergunning heeft voor ondersteunende horeca. Ik heb bij mijn zaak wel een volledige drank en horecavergunning. Kan ik een catering verzorgen op de externe locatie en daar ook alcoholische drank serveren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52721-vergunningen-voor-externe-catering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag