• 0

Netwerken, wie kan me helpen?

Beste mensen,

 

Ik ben op zoek naar netwerkavonden, netwerkbeurzen etc in heel Nederland. Ik ben net begonnen(1 maart) en ben hard bezig met mijn netwerk vorm te geven en uit te breiden.

 

Heeft iemand goede tips? Alvast bedankt. :D

 

Groeten,

 

Ewoud Kuyper

Common Sense Productions

voor meer info: info@commonsenseproductions.nl

‘Een totaalbelevenis creëren is persoonsgebonden en daar komt veel gevoel bij kijken, voor de bezoeker, maar ook voor de organisator. Het is de kunst om bij iedereen hetzelfde gevoel los te maken.’

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

De branche waar ik werkzaam in ben is de vrijetijdssector. Wat ik doe is het ontwikkelen van concepten voor evenementen en het produceren van evenementen.

 

Ik hoop dat je tips voor me hebt.

 

Bedankt voor je hulp! :D

 

Groeten,

 

Ewoud Kuyper

‘Een totaalbelevenis creëren is persoonsgebonden en daar komt veel gevoel bij kijken, voor de bezoeker, maar ook voor de organisator. Het is de kunst om bij iedereen hetzelfde gevoel los te maken.’

Link naar reactie
  • 0

www.openbc.com

Daar hoef je de deur niet voor uit ;-)

 

Nou staat er in je signature "voor meer info"en je url, kijk ik daar staat er "voor meer info mail naar "... dat schiet natuurlijk niet op he? :)

Waarom zet je daar niet wat meer neer, als je er dan toch naar verwijst? :)

 

Ow, en omdat Karen misschien spamvrees heeft:

http://www.ondernemersnetwerken.nl/ ;D

 

[edit door mezelf: Nou, blijkbaar niet ;-) ]

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ewout,

 

Misschien dat er op www.ondernemersnetwerken.nl iets staat voor jou. Daar zijn in ieder geval een redelijk aantal regionale netwerken voor jonge ondernemingen te vinden. Dat blijken voor veel starters een uitstekende plek om te beginnen met netwerken.

 

Daarnaast weet ik dat het vakblad FZ regelmatig brancheborrels organiseert en ook hun concurrent High Profile doet vast wel wat. De jaarlijkse evenementenbeurs in de Jaarbeurs is volgens mij net geweest. Google kan je vast verder helpen aan info over deze vakevenementen.

 

Netwerk ze.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Hi Annedien,

 

Je hebt inderdaad gelijk, niet heel handig nee! ;) Maar nu kan ik je trots verwijzen naar de website: www.commonsenseproductions.nl Daar staat meer info over mijn bedrijf.

 

Voor nu, bedankt allen voor jullie reactie! Ik maak absoluut werk van jullie tips.

 

Vriendelijke groeten,

 

Ewoud Kuyper

Common Sense Productions

www.commonsenseproductions.nl

 

‘Een totaalbelevenis creëren is persoonsgebonden en daar komt veel gevoel bij kijken, voor de bezoeker, maar ook voor de organisator. Het is de kunst om bij iedereen hetzelfde gevoel los te maken.’

Link naar reactie
  • 0

Bedankt Rikkert voor je tip! :D

 

Groeten,

 

Ewoud Kuyper

‘Een totaalbelevenis creëren is persoonsgebonden en daar komt veel gevoel bij kijken, voor de bezoeker, maar ook voor de organisator. Het is de kunst om bij iedereen hetzelfde gevoel los te maken.’

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.