• 0

Nieuwe haven Izmir Turkije

Beste Lezers,

 

Tussen 2012- 2014 heb de mogelijkheid gehad om tijdens een project tussen Nederland en Izmir, kennis te maken met de potentie, dynamiek en groei van Izmir. Sindsdien heb ik de gedachte om te gaan ondernemen in Izmir. Tot op heden heb ik geen concrete idee/ gedachte wat ik zal willen ondernemen in Izmir. Dankzij mijn netwerken heb ik de kans gehad om te investeren in een loods/ bedrijfsruimte welk grenst aan de nieuwe haven van Aliaga/Izmir en binnenkort word de ruimte gebruiksklaar opgeleverd en ik zit eigenlijk met de gedachte van wat nu?

 

Zijn er mensen die mij misschien kunnen adviseren hoe ik deze situatie kan benutten. Hoe kan ik het beste gaan onderzoeken wat ik moet gaan ondernemen.

 

Graag jullie tips.

 

Met vriendelijke groet,

 

Levent.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ter overdenking ... je kunt een loods in een Turkse havenstad kopen/huren en je weet niet wat ermee te doen?

 

Met of zonder plan ... het lijkt mij momenteel niet het juiste moment om daar ook maar iets te gaan beginnen.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Cosara,

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Voor mij geen foute investering geweest aangezien ik voordelig heb kunnen kopen. De huidige prijzen liggen 30% hoger dan wat ik geïnvesteerd heb. Mijn eerste doel was een rendabele investering te doen en dat heb ik nu al gerealiseerd. Mocht ik nou echt niets kunnen bedenken om te ondernemen dan kan ik er nog altijd voor kiezen om te verhuren.

 

Mvg

Melikoglu

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Cosara, Bedankt voor het meedenken.

Graag gedaan.

 

Voor mij geen foute investering geweest aangezien ik voordelig heb kunnen kopen. De huidige prijzen liggen 30% hoger dan wat ik geïnvesteerd heb. Mijn eerste doel was een rendabele investering te doen en dat heb ik nu al gerealiseerd.
Hoe voordelig kan voordelig zijn? Ook rekening gehouden met het feit dat de Turkse Lira inmiddels meer dan 30% minder waard is geworden dan een jaar geleden?

 

Mocht ik nou echt niets kunnen bedenken om te ondernemen dan kan ik er nog altijd voor kiezen om te verhuren.
Moet je wel eerst een huurder vinden in de woelige Turkse tijden. Izmir is een bolwerk van de Gülenisten en dat is voor de Erdoganisten al jarenlang een doorn in het oog.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

.....................

 

Voor mij geen foute investering geweest aangezien ik voordelig heb kunnen kopen. De huidige prijzen liggen 30% hoger dan wat ik geïnvesteerd heb. Mijn eerste doel was een rendabele investering te doen en dat heb ik nu al gerealiseerd...................

 

 

Of je dat gerealiseerd hebt, blijkt pas als je het liquide hebt kunnen maken. Een waardestijging op papier is eigenlijk nog geen rendement, tenzij je het voor die prijs verkoopt. :P

 

Wat heeft het achterland de haven te bieden?

En waar heeft het achterland behoefte aan?

Als je die 2 dingen kunt combineren, maak je slim gebruik van de haven.

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.