Ik loop al een tijd met een idee in mijn hoofd om een vergelijking site op te richten voor een bepaalde dienst. Ik heb over internet al gezocht of er een vergelijking site is van deze dienst en die is er niet.
Nou was ik benieuwd of er mensen hier zijn die ervaring hebben met het maken van vergelijking site, waar je op moet letten bij het maken van een vergelijking site en of je zo'n site beter zelf kunt maken of kopen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
karimpie10
karimpie10
Hallo allemaal,
Ik loop al een tijd met een idee in mijn hoofd om een vergelijking site op te richten voor een bepaalde dienst. Ik heb over internet al gezocht of er een vergelijking site is van deze dienst en die is er niet.
Nou was ik benieuwd of er mensen hier zijn die ervaring hebben met het maken van vergelijking site, waar je op moet letten bij het maken van een vergelijking site en of je zo'n site beter zelf kunt maken of kopen.
Groet, K
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54115-vergelijk-website-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag