• 0

Pay per click

Hallo iedereen,

 

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met pay-per-click advertenties? Ik heb een site met ca. 500.000 bezoekers per maand (serieus). Het is een site waar je niet al te lang op door brengt, erotisch getint met een vleugje humor. Nou lijkt het mij misschien een goed idee om een pay-per-click advertentie erop te zetten d.m.v. een opvallende tekstlink. Nou vroeg ik me af, is dit de goede manier? Welk pay-per-click bedrijf is het meest betrouwbaar/gangbaar?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Hans, bedankt voor je bericht. Ik denk dat ik een beetje onduidelijk was :)

 

Ik wil graag zelf geld verdienen met mijn site, dus ik wil zelf deel nemen aan het payperclick idee. (iemand klikt op de advertentie en ik verdien eraan)

Thanks!

Link naar reactie
  • 0

Beste Hans, bedankt voor je bericht. Ik denk dat ik een beetje onduidelijk was :)

 

Ik wil graag zelf geld verdienen met mijn site, dus ik wil zelf deel nemen aan het payperclick idee. (iemand klikt op de advertentie en ik verdien eraan)

Thanks!

Oeps, ik had toch wat beter moeten lezen. Je zou Google Adsense kunnen uitproberen op jou website. Misschien heb je wat aan deze links:

http://www.webmasterworld.com/forum89/

http://www.mediafact.nl/comments.php?id=8345_0_1_0_C

http://www.admoolah.com/

 

 

Link naar reactie
  • 0

Re: google adsense

Kijk eerst of je site voldoet aan de eisen (erotisch getint ) want ze accepteren geen in principe geen erotische sites.

Met dit soort aantal bezoekers kan je er aardig aan verdienen, ik zit gemiddeld per click zo rond de 0,12 cent, maar dit is natuurlijk afhankelijk voor wat de adverteeder wil betalen.

Ik heb ook adverteerdes meegmaakt die 1 euro of meer betaalden.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is het handig om te weten over welke site we praten. Post eens een link in je profiel.

Op die manier kunnen we makkelijker een inschatting maken hoe erotisch de site daadwerkelijk getint is.

 

Google is wat adult sites betreft voor zover ik weet best streng als het om addwords/addsense gaat.

 

Wellicht is het interessanter om je te verdiepen in affiliate programmas van de grote adult aanbieders, waar er ook directe vergoedingen zijn voor leads en sales.

 

Vraag dan is echter of je zit te wachten op veel van die banale banners op je site.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.