Wij kunnen via parallelimport een product kopen dat momenteel enkel en alleen verkocht wordt bij winkel X.
En toevallig werd dit ons aangeboden op een beurs in het buitenland, voor een redelijke prijs waardoor wij ook een leuke marge kunnen pakken.
Maar nu heb ik via een contact gehoord dat winkel X nogal fel is op de verkoop in NL van dit product, en ze gelijk brieven sturen dat zij het enige recht hebben in NL en een contract met de Fabrikant, zodra je dit product in NL op de markt wil brengen.
Nu koop ik dat product in de EU bijv. Duitsland, België, Frankrijk, waar dan ook.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bart1701
bart1701
Hallo,
Wij kunnen via parallelimport een product kopen dat momenteel enkel en alleen verkocht wordt bij winkel X.
En toevallig werd dit ons aangeboden op een beurs in het buitenland, voor een redelijke prijs waardoor wij ook een leuke marge kunnen pakken.
Maar nu heb ik via een contact gehoord dat winkel X nogal fel is op de verkoop in NL van dit product, en ze gelijk brieven sturen dat zij het enige recht hebben in NL en een contract met de Fabrikant, zodra je dit product in NL op de markt wil brengen.
Nu koop ik dat product in de EU bijv. Duitsland, België, Frankrijk, waar dan ook.
Dan is dit product toch vrij verhandelbaar?
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54463-alleenrecht-productverkoop-vrij-verhandelaar-door-anderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag