Ik ben snacht's Zzp'r en ik zit na te denken om eventuele parttime baan te nemen overdag.
Is dit mogelijk?. De werk wat ik doe als Zzp'r heeft niets te maken met een parttime baan. Ik zit met parttime baan te denken aan productie werk. Iets wat ik kan doen overdag.
Ik denk dat ik iets te snel deze vraag gesteld hebt, ik heb iets diep gezocht en kwam op het volgende uit.
Ja het mag, maar denk aan de urencriterium, denk aan arbeidsvoorwaarden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
questionasker
questionasker
Beste Higherlevel leden.
Ik ben snacht's Zzp'r en ik zit na te denken om eventuele parttime baan te nemen overdag.
Is dit mogelijk?. De werk wat ik doe als Zzp'r heeft niets te maken met een parttime baan. Ik zit met parttime baan te denken aan productie werk. Iets wat ik kan doen overdag.
Ik denk dat ik iets te snel deze vraag gesteld hebt, ik heb iets diep gezocht en kwam op het volgende uit.
Ja het mag, maar denk aan de urencriterium, denk aan arbeidsvoorwaarden.
Mocht ik iets missen hoor ik het wel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55083-zzper-en-loondienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag