Ik ben opzoek naar bedrijven die bepaalde metalen verkopen, nu heb ik veel op google gezeten maar helaas maar weinig resultaten.
Is er ergens een marktplaats, B2B platform, vergelijkingssite voor bedrijven?
Wel heb ik meer dan genoeg gevonden voor kleding, maar niet voor metalen of andere industriële goederen en ik vraag me af of die er zijn. Ook heb ik wel een aantal buitenlandse sites gevonden maar geen Nederlandse, al is dit geen must.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Verbu
Verbu
Ik ben opzoek naar bedrijven die bepaalde metalen verkopen, nu heb ik veel op google gezeten maar helaas maar weinig resultaten.
Is er ergens een marktplaats, B2B platform, vergelijkingssite voor bedrijven?
Wel heb ik meer dan genoeg gevonden voor kleding, maar niet voor metalen of andere industriële goederen en ik vraag me af of die er zijn. Ook heb ik wel een aantal buitenlandse sites gevonden maar geen Nederlandse, al is dit geen must.
Alvast bedankt!
[Mod edit: titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55436-b2b-platform-of-vergelijkingssite-voor-metalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag