Ik ben met een vriend van mij al een tijdje bezig om geld bij elkaar te schrapen om een webshop te starten, wij hebben bijna genoeg voor de hele site en om het bedrijf te kunnen starten maar ik heb nog een aantal problemen met de inschrijving bij de KvK.
Wij willen graag onder de kleine ondernemersregeling vallen, moeten wij hier een KvK nummer voor hebben?
Wat voor soort informatie moeten wij allemaal op onze website vermelden over ons bedrijf, zoals BTW-nummer enzovoort?
Ik heb gehoord dat zolang wij onder die regeling vallen dat wij dan geen belastingaangifte hoeven te doen, wat moeten wij wel doen?
Zijn er nog risico's of belangrijke dingen die ik moet weten als ik hiermee ga beginnen?
Ik hoop dat iemand deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Melonheaven
Onze site is al als preview beschikbaar op harlemstacticalsupplies.jimdo.com
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
melonheaven
melonheaven
Ik ben met een vriend van mij al een tijdje bezig om geld bij elkaar te schrapen om een webshop te starten, wij hebben bijna genoeg voor de hele site en om het bedrijf te kunnen starten maar ik heb nog een aantal problemen met de inschrijving bij de KvK.
Wij willen graag onder de kleine ondernemersregeling vallen, moeten wij hier een KvK nummer voor hebben?
Wat voor soort informatie moeten wij allemaal op onze website vermelden over ons bedrijf, zoals BTW-nummer enzovoort?
Ik heb gehoord dat zolang wij onder die regeling vallen dat wij dan geen belastingaangifte hoeven te doen, wat moeten wij wel doen?
Zijn er nog risico's of belangrijke dingen die ik moet weten als ik hiermee ga beginnen?
Ik hoop dat iemand deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Melonheaven
Onze site is al als preview beschikbaar op harlemstacticalsupplies.jimdo.com
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55614-tijd-om-een-webshop-te-starten-kleineondernemersregeling-kor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag