Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Topic verwijderd?

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum en had serieuze vragen voor mijn schoolproject. Nu had ik een topic aangemaakt en had ik een reactie gehad. Maar nu is mijn topic verwijderd. Wat kan de reden zijn?

Ik had 3 vragen in 1 topic gedaan, omdat ik anders 3 topics moest openen en dit makkelijker was.

Jammer dat ik niet kan zien waarom iets wordt verwijderd, want nu kan ik daar de volgende keer niet op letten.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Kim,

Welkom op Higherlevel.

Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan:

We zijn een ondernemersforum. Vragen van werknemers worden niet behandeld. Ben je student? Aan huiswerk-, studie-, afstudeer-, stagevragen en afstudeerscripties doen wij niet.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kimberley, op Higherlevel staan we studievragen en vragen over hypothetische plannen van hypothetische bedrijven inderdaad niet toe.

Uit de forumregels:

We zijn een ondernemersforum. Vragen van werknemers worden niet behandeld. Ben je student? Aan huiswerk-, studie-, afstudeer-, stagevragen en afstudeerscripties doen wij niet.

Je vorige topic is daarom verwijderd en ook dit topic gaat op slot.

Last van telemarketeers?

Doorschakelen naar AaaS: Afschepen as a Service!

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw vragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké